365 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

weightpull nye afdelinger weightpull nye afdelinger

der er kommet en ny afdeling inde på amager alle hunde er og mennesker er velkommende. alle infoer kan ses her
(link fjernet)

der er også ved at komme en ny afdeling ved roskilde den kommer op og køre fra midt/slut i febura
alle de infomaioner vil også komme på vores hjemme side

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weightpull nye afdelinger
  • #1   25. jan 2010 Uhh.. Blir spændene..

Hvordan sikrer jeg mig mere info når det er oppe at køre??

Mit problem med afdelingen i Ishøj, er at de træner på tider der ikke passer ind i mine planer :S :S

• #2   25. jan 2010 tiderne for afdelingen på amager står der hvis du trykker på amager linke, infomationerne for den ved roskilde vil komme op i løbet af 1 uge eller 2 så kan du kigge ind igen der, ellers er du altid velkommen til at skrive en PB til mig lige meget hvad spørgsmål du har så skal jeg nok gøre mit for at svare dig
    mvh
    Martin

• #3   25. jan 2010 Bare i orden..

Jeg bor i Taastrup, så selvom jeg gerne kører for min hund, vil jeg nu foretrække at tage til Roskilde smiley

Men jeg følger bare lidt med gør jeg..

• #4   25. jan 2010 haha ja det kan jeg skam godt forstå, man kan lige så godt tage det som er tættest på

• #5   26. jan 2010 Er der noget i Midtjylland ?

• #6   26. jan 2010 Tina og Alex N
    vi kan desværre ikke tilbyde et ræningssted i midtjylland på nu værrende tidspunkt.
    vi har en afdeling på tegne brættet som skal ligge i Struer men igen det er stadig kun på tegne brættet der har været lidt opstarts problemer men vi håber og tror da stadig det nok skal lykkedes, men der kommer nok desværre til at gå lidt i nu.
    ud over det har vi en ven af klubben i kolding som træner for sig selv der hjemme (ikke et træningssted) han har haft led efter et fast trænings sted nær kolding så det kunne blive startet op men det har han desværre ikke haft held til så som tiden er nu træner han bare der hjemme(men hvis der er nogle som kender til et sted hvor man kunne få en trænings plads nær kolding så sig endelig til)
    men folk er velkommende til at tage forbi vores ven i kloding og prøve lidt for sjov. men igen bare husk det er ikke et rigtig trænings sted så ikke alle fasiliteter er hos ham, men nok til man kan snuse til det og brøve nogle grundlæggende ting af

• #7   26. jan 2010 Lyder spændende.
    Hvad kræves der af et træningssted for at det er egnet ?

• #8   27. jan 2010 jamen det kræver faktisk ikke så meget andet ind at der jo skal være lidt plads (ikke det helt store faktisk 8x13 m kan bruges men jo større jo beder er det jo) ud over det kræver det at man kan få e plan underlag enten med jord,græs eller grus er det inddørres og hårdt gulv (feks beton eller træ) kan man bruge tæppe.

hvis du kender noget må du da meget gerne sige til så skal jeg nok sætte alt andet op osv
    mvh
    Martin

Kommentér på:
weightpull nye afdelinger

Annonce