{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Træningskammeret Horsens, Vejle søges {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg søger en seriøs træningkammerat i Horsens, vejle området. Bor selv i Hornsyld så alt deromkring kan have interesse.

Det vigtigste er at du er seriøs og vi kan hjælpes ad med råd til at nå de mål vi har med hundene.

Træning skal bare være lejlighedsvis når vi begge har tid, jeg synes bare tit det er svært at tage sig sammen når man bare går rundt alene og det kunne jo være der var nogen som havde det som mig.

Jeg har 3 hunde som trænes i følgende:

Lab/dalmatinerblanding på 5 år, tæve som jeg gerne vil træne op til Rally konkurrencer igen.

Cocker spaniel på 5 år, tæve som jeg primært træner agility.

Cocker spaniel på 10 mdr, han som jeg gerne vil træne op til at tage markprøve med. Han kan med alle andre hunde og er meget blid.

Jeg træner klikker med dem alle.

Selv er jeg 25 år, uddannet DKK-instruktør som hvalpe og grundinstruktør, kørekort til hund, igang med agilityuddannelse hos DKK samt klikkeruddannelse gennem DKK hos Karen Ulrich, Har tidl. undervist i Rally også.

Håber nogle kunne have lyst til at træne sammen med mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningskammeret Horsens, Vejle søges
  • #2   20. feb 2010 Det må du meget gerne smiley

• #4   20. feb 2010 Du kender mig jo lidt og også min hund smiley

;em Karla og jeg søger faktisk en ny træningsmakker - og også gerne gå-tur makker - efter vores gamle er flyttet fra byen....

Jeg træner agility og rally og går spor for hyggens skyld. Er selv DKK hvalpe og grund-instruktør i Århus og vil gerne op til et par rally-konkurrencer i løbet af i år smiley

Jeg har laminerede skilte og er igang med at få fabrikeret holdere - så vi kan sagtens lave en rallybane, hvis vi kan finde et sted at sætte den op smiley

Karla nærmer sig de 2 år, er en lidt skapr tante, men venlig nok. Hun leger dog meget sjældent med hunde hun ikke kender rigtigt godt

• #5   20. feb 2010 Ej jamen det ville jo være helt perfekt Anna!

• #6   20. feb 2010 super - så skal jeg bare lige have fat i svigerfar og se hvor langt han er nået med de skilteholdere smiley havde ellers sagt til ham at det ikke hastede før til foråret - det er sgu så svært at motivere sig selv til noget som helst i det her vejr

• #7   20. feb 2010 Jeg har laminerede skilte og holdere til det hele smiley Skal bare lige have fat i nogle magneter til at holde skiltene fast!

Ja det er vildt svært at motivere sig selv det var også derfor jeg tænkte at en anden måske kunne motivere mig smiley

• #8   20. feb 2010 jamen super duper - så behøver jeg ikke at skynde på svigerfar alligevel smiley

Mandage og fredage arbejder jeg næsten altid hjemmefra, så der har jeg mulighed for at komme u mens det stadig er lyst, men ellers er weekenderne bedst - dog ikke lige næste weekend, der er jeg væk hele weekenden på familie-tamtam...

Men derefter er jeg klar smiley

• #9   20. feb 2010 Alle mine weekender er stort set også bookede men mandage og fredage kan jeg godt mange gange, vi må lige tage den uge for uge.

På mandag kan jeg fra kl 16.30-19 hvis du kan deromkring?

• #10   20. feb 2010 Det lyder fint - hvor?

• #11   20. feb 2010 Vi kan bare mødes inde hvor vi træner agility hvis det er?

Jeg smutter i seng, har uddannelses weekend ved karen ulrick i denne weekend så skal tidlig op igen i morgen men kan du ikke bare sende en sms på mit mobilnummer (21177943)

• #12   21. feb 2010 Vi ses imorgen eftermiddag

• #13   26. apr 2010 Hejsa. vi bor i klejs 6km fra hornsyld..

jeg ville vildt gerne lidt ud og lære at træne min enormt kloge hyrdehund smiley - han er nu lidt over et år og en rigtig legesyg lille dreng. han er go til alle hunde , men trænger til at hører lidt efter hva mor siger, når der andre i nærheden...

• #14   10. jan 2011 Hej

Bor i Vejle og har to hunde der er friske på at træne med andre.

Jeg kan se i tråden at der er en del hunde i nær området der gerne vil være med og det er super. da mange steder med fast hundetræning ikke lige passer ind en fast uge dag.

Vil gerne være med hvis det er muligt.
    Mvh Hundene Cato(labrador) og Logan(rottweiler)
    Begge meget rolige hunde

Kommentér på:
Træningskammeret Horsens, Vejle søges

Annonce