{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Jubii, nu har Sille snart indlært klik {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en "klikker" idag og efter at jeg havde læst om det på internettet har jeg besluttet mig for at prøve at træne min hund stille og roligt med klikker.

Her til aften har vi taget de første 3 gange, hvor hun får godbid, så snart jeg klikker. Og nu er hun begyndt at søge godbidden når jeg har klikket. Jeg tror jeg er lidt på rette vej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii, nu har Sille snart indlært klik
  • #1   6. apr 2006 Tenna: Det lyder rigtig godt at du klikker hende. Jeg synes det er rigtig sjovt og nemt:)
    Skriv endelig når i har lært et trick:)

• #2   6. apr 2006 Tak smiley Jeg er jo temmelig ivrig og måske lidt nervøs for at hun til sidst ikke rigtigt gider mere *G*

Jeg kom lige til at tænke på noget. Hun kan godt nogle små kommandoer i forvejen, skal jeg så bruge håndsignaler? Eller må jeg godt sige "sit" og så give hende klik og godbid? Det er jeg nemlig en lille smule i tvivl om og jeg vil jo gerne gøre det rigtigt smiley

Foreløbigt vil jeg gerne lige have hende til at acceptere klikkeren 100%. Atlså så jeg overhovedet ikke er i tvivl om at hun har "godkendt" den...

• #4   6. apr 2006 Dejligt at høre :o) Du kan evt. læse lidt mere om klikker på www.123hjemmeside.dk/loeven under "Til dig og din hund" nederst. Det er skrevet af Jannie B herinde fra, som ved en del om klikkeren ;o)

• #5   6. apr 2006 Ja klikket er = ros.

Jeg har aldrig prøvet at klikke før idag, så hvis I har nogle gode råd eller nogt, så er de skam mere end velkomne smiley

• #6   6. apr 2006 Jeg har den skam allerede under foretrukne smiley

Sille kan nogle små ting, ved hjælp af min stemme. Kan jeg godt bruge klikkeren til at lære hende dem med håndsignaler, eller vil det bare forvirre hende?

• #8   6. apr 2006 (link fjernet)

Her er en masse god info om klikkeren. Måske kan du bruge noget derfra?

Men bortset fra det, så er klikkeren fantastisk :o)

• #10   6. apr 2006 Og du kan stort set bruge klikkeren til at lære hunden hvad som helst.. Også håndtegn :o)

• #11   6. apr 2006 Belinda: *GG* Det er det Tenna har under foretrukne, da det er det jeg har fået lov at lægge ind på Milles hjemmeside af Jannie :o) Synes nemlig det er så dejlig nemt at forstå og så skal flere hundeejere jo have glæde af det :o))

Tenna: Bliver helt stolt over at Mille er at foretrække *LOL* Eller i hvert fald det om klikkeren, som vi jo ikke kan tage æren for at have skrevet ;o)

• #12   6. apr 2006 *LoooooooooooL*

Nå oki, det vidste jeg jo ikke ;o)

• #13   6. apr 2006 Jeg linker bare altid til den tråd, hver gang jeg hører ordet klikker, fordi det er sådan et kanon-godt indlæg :o)

• #14   6. apr 2006 Jeg synes det er skrevet nærmest øhhh Tenna sikkert? smiley I hvert fald i et sprog som selv jeg kan forstå...

Men jeg kan godt mærke at jeg skal nu nok lige lære at mestre klik-teknikken helt før jeg bliver fortrolig med den. Men hun har nu lagt sig ned 2 gang på klik og med det samme fik hun sine favoritgodbidder og jeg var selvfølgelig pavestolt smiley

• #15   6. apr 2006 Jeg tror nu jeg må tage den med at klik = godbid nogle flere gange, bare for at være på den sikre side smiley

• #16   7. apr 2006 Hvor er jeg bare stolt af Sille og mig selv da... Jeg har nu fået Sille til at "kravle" 2 gange, ved hjælp af klikkeren og rullet rundt har hun skam også...

Jeg er lidt nødt til at spørge om noget... Jeg gør det at jeg fører godbidden foran hende, så hun gør det jeg gerne vil have hende til. Er det den rigtige måde at gøre det på?

Kommentér på:
Jubii, nu har Sille snart indlært klik

Annonce