{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Sjovt som hundene glemmer! {{forumTopicSubject}}

Kender I det - træningen med alle vores tre hunde har virkelig kørt på skinner på det sidste, og de er derfor alle meldt til uofficielle lydighedsprøver i vores klub her i næste måned. Og hvad sker der så?

Jo, da vi kom til træning gangen efter havde Aqui fuldstændig glemt kommandoen "bliv". Som egentlig er rimeligt væsentlig i adskillige øvelser.

Lanka havde glemt stort set alle kommandoer. Når jeg sendte hende i feltet, gik hun til kegle istedet. Når jeg sendte hende frem, og gav en "stå", så satte hun sig. Hvis jeg gav en "sit", så lagde hun sig ned.

Og Qimmit? Jamen han havde da glemt alt om, at plads også betyder noget med at sætte sig... Han har bare kunnet den øvelse, siden han var 5-6 måneder gammel, men sidste gang stod han bare og blev HELT tom i blikket, når man stoppede op, og hverken plads, sit eller håndtegn, kunne få ham til at slå numsen ned i græsset.

GIIISSSP, det skal nok blive nogle spændende prøver smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjovt som hundene glemmer!
  • #1   17. maj 2010 Hehe - det sjove er, at den glemsomhed indtræffer nogenlunde samtidig med hundeførerens sommerfugle i maven *GG*

    I wonder why ;o)


  • #2   17. maj 2010 Ch - sådan er det ikke. Jeg får ikke den mindste smule sommerfugle i maven, og da slet ikke her flere uger før smiley Når man har husky lærer man virkelig at sænke sit ambiotionsniveuau, og så er der jo heller ingen grund til at være nervøs smiley

  • #4   17. maj 2010 Aqui tester mig regelmæssigt, så med ham kommer det ikke bag på mig. Men det gør Lanka normalt ikke. Hun er SÅ ufatteligt reel, og gør som regel alt hvad man beder hende om, hvis hun på nogen som helst måde forstår det. Og selv når hun ikke forstår det, så prøver hun sig frem. Så hendes "udfald" kom virkelig bag på mig smiley

Kommentér på:
Sjovt som hundene glemmer!

Annonce