{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Nå træning bære frugt ;) (langt) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg må indrømme at malou ikke er den nemmeste hund at gå tur med især når vi møder andre hunde (og især når der sidder en snor i vejen), men jeg har virklige været standhaftigt med vores træning ikke kun af hunden men også af mig selv. Startede med at træne med halti for omk. et år siden og det gik bare så godt, så i vinters blev den lagdt til side og brugte samme metode. Når der kom anden hund, så sit, ind foran malou og så en masse godbidder og masse ros.

Det er går bare så godt nu. Det er blevet sommer i Ebeltoft og så kommer der rigtig mange turister med deres hunde og jeg har bevidst holdt mig til at gå sene aften turer, men i aften havde jeg bestemt for at sætte træningen på prøve. Vi gik en lang tur og mødte nok omk. 10 hunde og malou satte sig enten selv eller også kiggede hun op på mig for at få guf, mens vi gik forbi, ikke et eneste udfald eller gøén.

Jeg er bare så super stolt og vil nu fortsætte med træningen, da jeg kan se at det virkelig hjælper.
Skal siges at jeg nok også selv har været en del af problemet, da jeg altid har været meget anspænt når vi mødte andre hunde, men jeg tager nu dybe indåndninger og slapper helt af i hele kroppen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nå træning bære frugt ;) (langt)
Kommentér på:
Nå træning bære frugt ;) (langt)

Annonce