{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Touch - lukke dør {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Er i gang med at prøve at lære Manu nogle nye tricks.

Jeg vil bl.a. gerne lære ham at lukke døre, ved at puffe til den med næsen.

Han kan godt touch, og nu har jeg prøvet at hænge et spillekort på døren som han så skal røre med næsen.

Men han skubber bare ikke hårdt nok til at døren lukker eller overhovedet bevæger sig - og han gør jo som han får besked på - han går jo hen og rører ved kortet.

Så hvordan skal jeg få ham til at gøre det lidt hårdere, så den lukker? Skal der så ikke også en ny kommando på?

Håber der er nogen der har nogen erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touch - lukke dør
  • #1   21. jul 2010 når han bare starter med at puffe blidt roser du for det
    når han er helt sikker på at gøre det, venter du med at rose til han puffer hårdere og sådan kan du få ham til at gøre det hårdt nok

håber det var forståligt smiley

• #2   21. jul 2010 Ja, synes jeg har prøvet det smiley

Men når han har rørt den blidt står han og kigger forventningsfuld på mig og venter på en godbid. For han har jo rørt den smiley

Så skal jeg måske bare vente og se om han selv gør det hårdere? Eller bede ham om at gøre det igen, indtil han gør det hårdt nok?

Var bare bange for at han så bliver forvirret og ikke tror at han har forstået hvad touch går ud på smiley

• #3   21. jul 2010 jeg ville bare vente til han gør det hårdere, netop fordi han på den måde bliver fustereret over du ikk giver ham den godbid smiley

• #4   21. jul 2010 Jeg tror bare du skal vente lidt og se om ikke han gør det af sig selv.

Freja prøver i hvert flad selv alt muligt mærkeligt hvis hun ikke får godbidden med det samme. smiley

• #5   21. jul 2010 Ja, vent...han bliver sandsynligvis så frustreret på et tidspunkt at han giver den et ordentligt puf. Jeg ville ikke bruge touch kommandoen, for du vil jo ikke kun have et touch. Begynd med at få ham til at dutte på kortet med godbid for at dutte (men uden kommando) og når han gør det konsekvent så kræv et hårdere og hårdere dut for at udløse belønningen.

• #7   22. jul 2010 Du kan osse starte med noget der er nemmere at få i bevægelse, som feks. en skabslåge.
    Det har jeg gjort med Reiki -og så bruger jeg ikke touch-kommandoen på denne øvelse, fordi jeg jo ikke bare vil have touch. Jeg vil have at han lukker lågen, så han får klik for at dutte til en post-it nogen gange, og så bliver kravet jo sat op til at lukke lågen, og jeg får sat den ønskede kommando på.

Kommentér på:
Touch - lukke dør

Annonce