{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.799 visninger | Oprettet:

Clomicalm {{forumTopicSubject}}

Hej
Mille min pomeranian har haft svært ved at være alene hjemme, specielt efter vi flyttede. Vi har haft adfærdsbehandler ude og har fået bedre styr på det. Hun gøer ikke så meget mere når hun er alene men hun kan ikke finde ro. Derfor skal hun nu på Clomicalm.
Er der nogen som har erfaringer med dette produkt ???

Vh Tine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clomicalm
  • #1   12. aug 2010 Min veninde brugte det på et tidspunkt til sin beagle - også pga. alene-hjemme-problemer. Men tror nu nok du kan få nogle lige så gode naturprodukter.

  • #2   12. aug 2010 Dem har vi prøvet smiley Så derfor skal vi prøve det her nu... smiley

  • #3   12. aug 2010 må jeg ha lov at spørge hvad det er, og hvordan detg virker på hunden

  • #4   12. aug 2010 Jamen er faktisk ik helt klar over det... Skulle være noget der skulle gøre den mere rolig... Og så skulle det lige som blive en vane for hende at gå hen og lægge sig i stedet for at trippe rundt hele dagen når hun er alene...

  • #5   12. aug 2010 Hvorfor medicinere en utryg hund?

    Hvis det er et beroligende middel rissikerer du at forværre det da det kun er fysikken der beroliges, dvs du sidder med en utryg hund, der pludselig ikke kan bruge sin krop ordenligt og derved bliver panisk (set på mine forældres hund)

    Er det kun efter flytning den opførsel er kommet eller har det været sådan altid?


  • #6   12. aug 2010 Hun har aldrig været glad for at være alene men det er blevet værre efter vi er flyttet... så har vi haft en adfærdsbehandler ude og hun mener så at vi skal bruge clomicalm nu da hun faktisk mere eller mindre er stoppet med at gø når vi går fra hende... Nu er det bare det at hun skal kunne finde ud af at gå hen og lægge sig ned i stedet for at trippe rundt ... Adfærdsbehandleren mener ikke at hun er bange for at være alene... Hun virker bare til at hun synes det er træls hun ikke må komme med... Hun siger at hendes gøen ikke er panik-gøen... Men bare et gøen om at jeg gider altså ikk være her alene men jeg vil med...

  • #7   12. aug 2010 Hvad med at give hende et marvben fyldt med opblødt foder, tun eller torskerogn som har været frosset? Giv hende det i sin kurv når I skal gå, så bruger hun 20-25 min på det, falder til ro og ligger sig højest sansynligt til at sove... sådan lærte jeg min hund at være alene hjemme uden ballade.

  • #8   12. aug 2010 Tro mig vi har prøvet ALT med hende... Problemet med at hun tripper rundt opstår når hun er færdig med maden... Så det er der ingen fordel i desværre smiley

  • #9   12. aug 2010 Hvad med at lære hende at opholde sig i et bur? Der kan hun ikke lave så meget andet end at slappe af.

    Medicinering er i min verden slet ikke et alternativ til træning, tvært imod.


  • #10   12. aug 2010 Tanja: Jeg har også prøvet alt og lige lidt hjalp det!

    Tine: Har I prøvet Zylkene, det virker her:o)


  • #11   12. aug 2010 Clomicalm kan være rigtig godt at bruge sammen med træning i en periode.
    Har selv for mange år siden brugt det til en tæve jeg havde der var angst og stresset.
    Det er et antidepressivt middel men som nedsætter hundens stress, så den er mere modtagelig for indlæring. Det virker ikke sløvende på hunden.


  • #12   12. aug 2010 Tanja -nu er det altså ikke alle beroligende midler der kun beroliger fysisk. Jeg kender ikke clomicalm, så hvordan det virker, ved jeg ikke. Men der findes beroligende midler som osse berolige mentalt hvis man kan sige det sådan.

    Og sammen med træning, kan det godt være en hjælp. Men det skal naturligvis ikke stå alene.


  • #13   12. aug 2010 Serene-um, valerianerod og D.A.P. virkede ikke på Kiki men derimod virkede Bach blomsterremedie, NeVet fra VetCur BioTec og/eller æterisk lavendel olie kombineret med træning rigtig godt.

    Colmicalm ville jeg personligt ikke ligge ud med at afprøve, hvis de ovennævnte ikke testet.


  • #14   12. aug 2010 Vi har prøvet D.A.P og Zylkene uden effekt. Derfor er vi nu ved Clomicalm som vi skal starte på imorgen.

  • #15   12. aug 2010 Som skrevet virkede D.A.P og Zylkene heller ikke på Kiki. Der er andre muligheder som jeg skrev tidligere smiley

  • #16   14. okt 2010 Clomicalm er ikke beroligende, det er angst dæmpende medicin

Kommentér på:
Clomicalm

Annonce