{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

HJÆLP ! stop med at gø. {{forumTopicSubject}}

min lille dejliige chi, på 7 mneder, har været sky siden vi fik ham, og det er for alt og alle. den mindste lyd og han gør, han kan fin med vores store hund, men når vi er ude og gå med ham, og vi møder andre hunnde, gør han helt sindsyg, og han er slet ikke til at stoppe, nogle der har gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ! stop med at gø.
  • #1   19. dec 2010 ja, vi har prøvet og sætte os ned og kalde på ham og give ham godbider, og han bliver og det meget han gør, selvom vi går vider gør han stadig, og piver helt vildt.

  • #2   19. dec 2010 Har han altid været sådan?? Hvordan var han der hvor i købte ham ??

  • #3   19. dec 2010 han har været sådan her fra dag 1, vi fik ham da han var 13 uger, og han var så bange, og ville næsten kun gemme sig under sofaen, efter et par dage, ville han sidde hos os, og legede med vores store hund, men hvis du går hen mod ham, så løber han os under bordet, han er meget sky

  • #4   19. dec 2010 vi hentede ham sent om aften og var der kun i en times tid, men der virkede han os meget sky.. men vi tænkte at det nok bare var fordi vi var fremmede mennesker, men det virkelig blevet en stor kamp og gå med ham på gaden, selv skygger gør han af..

  • #5   19. dec 2010 Havde i slet ikke været og besøgt ham før i hentede ham??
    Kunne det være at der var en grund til at han blev solgt som 13 ugers??


  • #6   19. dec 2010 jeg har selv en sky hvalp på 7 mdr egen avl,og han er med resten af kuldet opvokset med mange mennesker dyr børn larm osv og gjort alt for at socialesere ham og de andre hvalpe,men alligevel blev han en lidt nervøs/sky hund som osse gøer af alt ,vil sige at når han har det sådan må du aldrig kasterere ham hvis du havde det i tankerne.min dyrlæge har lige sagt til mig at så kan det ende med en angst hund ,så der må vi desværre springe over,, men vil sige han er på nogen punkter blevet lidt bedre jeg har trænet kontakt øvelser rigtig meget de sidste par mdr hver dag og det har givet pote,nu kan jeg få ham til at stoppe med at gø hurtig,håber det lykkedes for dig for det er synd når de har det sådan.

  • #7   20. dec 2010 Jeg vil helt klart få fat i en god træner og påbegynde hvalpe træning. For mig lyder det som en meget utryg og letpåvirkelig hvalp, som mangler selvtillid og tillid til mennesker

Kommentér på:
HJÆLP ! stop med at gø.

Annonce