{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.667 visninger | Oprettet:

Hjælp med stop blødning {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Har haft et lille "klippe negle problem". For første gang nogensinde fik jeg klippet for langt ned på to af Chanels negle. Jeg kan simpelthen ikk få det til at holde op med at bløde.
Eller det vil sige, det holdt op af sig selv, men efter hurtig gåtur nu her, er det begyndt igen.
Har pt stoppet det med vatrondeller og sportstape.
Har ikke den der spray man kan få til at stoppe det med, og har ingen mulighed for at købe det nogle steder i dag.
Hvad gør jeg?


Kommentarer på:  Hjælp med stop blødning
  • #1   16. feb 2012 Ringede til dyrlægen tidligere og hørte hende ad, hun sagde jeg sku trykke det 5-10 minutter og så ville det stoppe. Det er dog ikke lykkedes

  • #2   16. feb 2012 Hej Kira.
    Det er desværre noget der nemt kan ske. At man kan komme lidt for tæt på blodåren i neglen. Og ja, det kan være meget svært at stoppe. Men du kan gå på Apoteket, eller hos Matas og få en lille hvid flaske med noget der hedder: DSB (Det standser blodet). Det er det samme som mænd kan bruge, hvis de under barbering, kommer til at snitte sig lidt. Der er faktisk også en lille tegning af en mand uden på flasken, der har skåret sig under barbering og derfor bruger dette middel.
    Vi har altid flasken klar, når vi klipper kløer på vores hunde. Og en vatpind. For hvis uheldet er ude, er det nemt at lige komme lidt på en vatpind og så holde den imod det blødende sted et øjeblik.
    For vel er det da best at undgå at klippe for langt inde. Da der nemt kan komme bakterier og jordskidt op i neglen. Held og lykke.


  • #3   16. feb 2012 Tina J - Mange tak, jeg tager på apoteket og køber den i morgen.
    Havde desværre et akut problem med hende, da det skete til aften hvor alt havde lukket, men tror jeg har fået det stoppet nu - hun ligger og sover..
    På de 3 år jeg har klippet hendes negle er det aldrig sket, så var lidt i vildrede, på trods af det jo er et "mindre problem" smiley
    Hendes negle er heldigvis hvide så kan jo se hva jeg laver - det gik bare galt i dag, da prinsessen var utilfreds med at skulle soigneres smiley


  • #4   17. feb 2012 Ååårh.. kan huske da vi kom til at klippe gilberts for langt ind.. hold nu op hvor har man bare dårlig samvittighed bagefter!:) Vi gjorde det heldigvis op til sange tid, så det stoppede hurtigt med at bløde, men efter det har vi også investeret i noget der hedde "klip-stop" som også standser blødning:)

  • #5   17. feb 2012 *senge tid

Kommentér på:
Hjælp med stop blødning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce