{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Hjælp til stop med gøen?!! {{forumTopicSubject}}

Nu syntes jeg at jeg har prøvet alt!!

Min hund gør meget og det er næsten af det mindste men det er værst når der kommer nogle. Så gør hun helt vildt og selv om de er kommet ind bliver hun ved!!

Det er iorden hvis hun gør 1-2 gange men så må det også være nok.

Hvad kan jeg gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til stop med gøen?!!
  • #1   29. dec 2010 følger lig med !! zeus gør det os konstant når der nogle der kommer ind i opgangen.. os midt om natten man. så belastende . og hjælper baqr ikk at sig nej eller noget.

  • #2   29. dec 2010 Nej jeg har enda prøvet at rose hende, banke på døren så hun kunne se det var mig og så rose, sige tak og få hende til at ligge sig og så rose med godbidder jamen alt...tror jeg da smiley

  • #3   29. dec 2010 Vi havde det problem med Mille, hvis hun begyndte tog man fat i kinden altså ik hårdt og så kigger jeg hende dybt i øjene og sagde NEJ. Nu gør hun slet ikk som før kun hvis der kommer nogle..:P


  • #4   29. dec 2010 Vi har arbejdet en del de sidste to måneder med Fies høje aktivitetsniveau + at hun gøer helt vildt når hun ikke får opmærksomheden når der kommer gæster.

    For os har det hjulpet (og vi er stadig igang med at arbejde på det), at vi har sat et babygitter op i døråbningen ind til vores ene værelse. Inden der kommer gæster lukker vi hende der ind. Vi får simpelthen vores gæster til at ringe på mobilen inden de kommer ind i opgangen! Det kræver meget planlægning, og ellers så gør en seddel med info omkring det i opgangen meget. Når vores gæster så kommer ind, så gøer hun helt vildt inde fra værelset og så er kunsten så, at hun skal have en godbid og ros hver gang man kan tælle til 15 uden at hun siger noget. Når man så har gjort det nok gange, så kan hun blive lukket ud til os og gæsterne. Hvis hun bliver for vild eller gøer/knurrer for opmærksomhed, så bliver hun lukket tilbage bag babygitteret. Når hun gøer skal hun bare ignoreres og det er vigtigt vores gæster overhovedet ikke snakker med hende.
    De første gange tog det op til halvanden time med gøen inden hun kunne blive lukket ud, nu er vi nede på ca. 10-15 minutter alt efter hvem der kommer.


  • #5   29. dec 2010 min ene dværgpinscher gøer meget især når det ringer på døren, nu har jeg gjort det at jeg lige tager fat i hans øre og siger neej meget højt og bestemt det har hjulpet ,det gør altså ikke ondt på ham ,men han hører rimelig efter nu

Kommentér på:
Hjælp til stop med gøen?!!

Annonce