{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

hjælp til stop af gøen. {{forumTopicSubject}}

Søger lige gode råd.
Mine to små vapser, har en slem tendens til at gø meget. F.eks af fjernsynet, når der er dyr, og når naboens hund gør, kl meget meget tidligt om morgenen, eller når de ser nogen gå ude for vinduet. Kunne godt tænke mig at få begrænset det bare lidt, det kan godt blive jævnt irriterende engang imellem. hehe.
Har prøvet at fange deres opmærksomhed med noget andet, og så gi roser. Men syntes bare ikke rigtig det har den store virkning. Kefir er dog blevet så dygtig at han stopper, når jeg siger slut, men Lucky fortsætter bare, virker faktisk lidt som om han ikke selv kan styre det. hehe. nogen gode råd, til at afhjælpe det lidt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til stop af gøen.
  • #1   21. mar 2011 Uha lytter lige med her..
    vi har også en der overhoved slet ikke.. og jeg mener virkelig slet ikke kan stoppe igen... også ligesom hun hun ikke kan styre det...for hun ved sgu godt hun ikke må smiley men det er mega træls


  • #2   21. mar 2011 Hvis mine ikke vil stoppe med at gø indenfor, så plejer vi at be dem om at gå hen og lægge sig . Det sker ikke så tit . Men i og med at de nu engang imellem bliver sendt hen for at lægge sig, så er det en kommando de kender , og det virker da på mine . Måske du skulle finde et sted til kurven hvor de ikke kan se ud, og så bede dem at gå i den når du synes de har gøet nok ? Og så selvfølgelig en masse ros i kurven smiley

  • #3   21. mar 2011 Har du prøvet at lære dem at gø på kommando og slutte når du siger et stopord? Det burde kunne begrænse det lidt.

  • #4   21. mar 2011 Bodil K: vil give dig helt ret i det med at forstærke at tingene udenfor eller i fjernsynet er farlige

  • #5   21. mar 2011 kunne heller aldrig finde på at råbe op. heh. altså de kan godt finde ud af at gø på kommando, og slutte når jeg siger det. Derfor lidt underligt at lucky ikk stopper når jeg siger stop. Men tror jeg vil prøve det med at gå imellem dem og det de gør af. Men det er jo lidt svært, når de gør om morgenen af naboens hunde. Det er især det jeg gerne vil af med, det er nemlig jævnt tidligt kl. 6 i weekenderne....

  • #6   25. mar 2011 Min Fie er en underlig trut... For skal vi ha besøg af nogen og vi får sagt " Nu kommer xx og xx" så gør hun som en Hytten... men siger jeg til min mand at xx og xx vil komme en tur til aften, så ligger Fie og småknurre med jævne mellemrum indtil de kommer. Men Efi er kun med på det med at gø, hvis hun virkelig kan høre der kommer nogen.

Kommentér på:
hjælp til stop af gøen.

Annonce