{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.548 visninger | Oprettet:

Labrador Formel 1, og hunde træning ? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Labrador på nu 6 måneder og skal snart begynde på lydlgheds træning. men jeg har nu hørt fra flere at det kan være svært at træne med en formel 1, pga den er avlet til jagt og skulle derfor ikke være så oplagt til dette..

så ville da gerne høre hvad andre har af meninger om dette ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Labrador Formel 1, og hunde træning ?
  • #1   8. jan 2011 har kendt to formel 1, mor og datter, gal de var lydige, der var god kontakt til deres fører, de var rolige når de udførte tricne og selv når de skulle ha en godbid var de rolige.

• #2   8. jan 2011 Det er da noget sludder -F1 betyder blot at hunden er avlet på engelsk/irske jagt og markprøvelinier.
    Englænderne lægger stor vægt på at hunden er "eager to please" som racen jo er kendt for, og er den ud af linier der har klaret sig godt markprøve-mæssigt har de jo osse været dresserbare.

Labben er generelt en meget trænbar hund, og den vil gerne behage sin fører, så det skulle ikke være et problem at lære den noget:o)

• #3   8. jan 2011 Bare rolig, du kan sagtens træne ham. Men nu er han jo heller ikke Formel 1. De fås nemlig kun med stamtavle/det er stamtavlen, som giver det tilnavn

• #4   8. jan 2011 Han burde være nøjagtig ligeså nem at træne aom andre labber, men nu er han jo som nævnt tidligere heller ikke Formel 1 når der ikke er tavle på.... Så det går nok. smiley

• #5   8. jan 2011 Min Max er en formel 1, og han er super super super arbejdsom, han ELSKER at træne lydighed, super kontakt, de er dejlige at arbejde, det skal du overhovedet ikke være nervøs for, jeg har trænet lydighed fra han var 8 uger og deltaget i flere konkurrencer.

Kommentér på:
Labrador Formel 1, og hunde træning ?

Annonce