{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klikker træning og hvalpetræning
  • #1   17. jan 2011 jeg ville nok vente med klikker ind til "bunden" var lagt.

kan du ikke snakke med ham/hende, som træner jer og høre hvad personen synes ?? smiley

• #2   17. jan 2011 selv om træner ikke bruge klikker kan du jo godt bruge den. men hvis du ikke er vand til at bruge en klikke kan det blive svært for dig. jeg bruge klikke på de hold også hvalpehold jeg har og går på og mange af holdene er det kun mig der klikker

• #3   19. jan 2011 Jeg tror efterhånden at langt de fleste hvalpehold er baseret på klikkertræningens principper - omend det er valgfrit for kursisterne om de ønsker at bruge klikker (undtaget på "klikker-hvalpeholdet hehe)....

Kursisterne må selv om, hvorvidt de bruger klikker eller et "markeringsord" fx. "YES", "SUPER" o.lign.

At der så kun laves meget få øvelser via ren shaping er så noget andet, der skal man på det reelle klikkerhold, hvis det er det man ønsker. Men vi snuser dog lidt til shaping, så kursisterne oplever hvor "sjovt" det rent faktisk kan være at ens hund helt selv finder ud af tingene smiley

Jeg har selv klikket fra Karla var 8 uger og nr 2. bliver det samme. Elsker den initiativrige hund smiley

• #4   19. jan 2011 Men kan man godt bruge begge trænings metoder uden at forvirre hvalpen? Eller er det bedst at holde sig til en?

Mange tak for de gode svar/ foreslag:)

• #5   19. jan 2011 Her i huset blander vi det i skøn forening.
    Vi tager det bedste fra de forskellige metoder vi kender og bruger det, der virker på hunden.

• #6   20. jan 2011 Mange tak smiley Det var bare lige det jeg ville ha afklaret.

Kommentér på:
Klikker træning og hvalpetræning

Annonce