{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Vil ikke høre.. :( {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har en halv gammel han hund på snart 7 år som er døv når vi er ude og gå..
Min far trænede ham som hvalp og høre fint efter ved ham , men når jeg beder ham om at hinter (vente når han er for langt væk) løber han videre og jeg skal råbe mange gange før han høre efter...

Har i nogle fif til hvordan jeg kan træne ham til at høre når jeg kalder så jeg kan gå tur uden snor ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke høre.. :(
  • #1   3. feb 2011 Tja -hun den har vel fundet ud af at det ikke betaler sig at gøre det du ønsker. Alternativt ved den ganske enkelt ikke hvad du vil.

Hvis det første er tilfældet, så må du jo vise hunden at det betaler sig -husker du at rose/beløne engang imellem, når den gør det godt (og under indlæring skal der belønnes ekstra hyppigt)

Hvis det sidste er tilfældet, så må du jo starte med at indlære øvelsen -det er jo ikke sikkert den har forstået at det du siger = det den kender fra din far

• #2   3. feb 2011 På med en flexlinie og øv så indkald inden linien er trukket helt ud.

Beløn med godbidder og ros.

• #3   3. feb 2011 HMM,, snor på så er du sikker på, du har styr på hunden,,jeg møder tit den samme mand uden snor på vores tur,,den er gammel,,han råber og råber på hans og siger den altid lystre,,hmm,, det gør den ikke, har nu sagt til ham at hvis den kommer i nærheden af bølle en gang til loser jeg den af helvede til,,,SNOR PÅ HVIS DU IKKE ER SIKKER PÅ DIN HUND,,nej ingen fif,, kan ikke ha. at man går uden snor,, er respektløs over for andre med deres hunde i snor,,har haft for mange uheldige episioder,, sorry,,,smil

Kommentér på:
Vil ikke høre.. :(

Annonce