{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne hunden til at spore narko
  • #1   8. feb 2011 Da det ikke er lovligt at besidde narko, har jeg svært ved at se hvordan det skal kunne fungere. Men du kan jo lære din hund at finde alt muligt andet

  • #2   8. feb 2011 Irene, det ved jeg det ikke er smiley
    Jeps den søger the som bare galt her hjemme smiley

    Katrine S, fordi jeg har en ide med det.



  • #3   8. feb 2011 Er du kommet til at gemme pulveret lidt for godt derhjemme ;-))

  • #4   8. feb 2011 du skal jo bruge narko for at lære den at spore det, så den går ikke ... ved ikke om man kan få et kunstig stof der lugter på samme måde.. men hvad vil du bruge det til... tjekke gutterne smiley

    men har hørt om folk der har lært deres hunde at spore chokolade - det kan man jo bruge til noget, hvis man er lækker sulten og kæresten har et skjult lager smiley

    men de kan jo lære at spor alt muligt ... i USA har de hunde kan kan spore frugt, som i visse stater ikke må indføres... men svamp i huse, lig under vand... men den er nok også lidt svær smiley


  • #5   8. feb 2011 Haha, nej dog ikke.. det jeg har i tankerne er skam til et godt formål..

  • #6   8. feb 2011 Platugler - Jeg går mere ind for at lære hunden at spore penge GG

  • #7   8. feb 2011 Irene: Jamen slik og chokolade er nu også en god ide ! smiley

  • #8   8. feb 2011 Så vil jeg også heller gå efter penge. tænk hvis den fandt en sæk gravet ned med 10 millioner smiley

  • #9   8. feb 2011 Har hørt noget om at man kan få duft prøver hos politiet. Men ved ikke om private kan det eller om man skal have en større grund til det. smiley

  • #10   8. feb 2011 Irene: ja det var da slet ikke en dårlig ide smiley

  • #11   9. feb 2011 Min dansk/svensk gårdhund blanding opspore mus, rotter ret godt når hun er med hos hestene og har også fanget 2 snoe dem fandt hun i en gammel træstub hun var helt vild og blev ved til hun fangede dem.. kunne da være sjovt hvis jeg kunne lære hende at finde penge :o) Det er jo fantastisk man kan lære hunde at finde så meget forskelligt..

  • #12   9. feb 2011 Jeps, penge. Det skal mine lære smiley
    Min søsters formel 1 er rigtig god til at finde ting.
    Hun kan få sin til at finde fx. sin mobil i haven, eller sine nøgler.
    Den søger så alt, som ikke normalt ligger der. Henter også hendes golfkugler hvis hun har skudt dem væk smiley


  • #13   9. feb 2011 Josephine, det er heldigvis ikke nødvendigt.

    Det eneste jeg ser som et problem er, at få fat i noget, der dufter af de forskellige typer narko. Der er jo lidt at tage af, og hver type sin lugt.

    Hunden kan sagtens, det er ikke noget problem.


  • #14   9. feb 2011 Hvis du er ansat feks som narkotika hundefører ved kriminalforsorgen, så får udleveret det du skal bruge til at træne med ( afvejet og kvitteret for)..
    Det er ikke noget man kan få som alm person.

    der findes vagtværn ( eller hvad man nu skal kalde dem) som kommer med narkohunde til diskoteker, hvor hunden sidder i gardaroben og tjekker gæsternes tasker / jakker mm..

    Det er ikke lovligt at sætte en hund på personer så vidt jeg er orienteret ( For at snuse om personen er i besiddelse af narko )


  • #15   9. feb 2011 Jeg har fået beskrevet af en træningskammerat der er narkohundefører at de bruger nogle klude, der har ligget sammen med stofferne.

Kommentér på:
Træne hunden til at spore narko

Annonce