3.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

min hund tisser inde hos fremmede min hund tisser inde hos fremmede

Hej. min lille gaia på 7 mdr. har fået et lille problem, hun er renlig og god til at pive når hun vil ud og tisse, men hun er begyndt at tisse når hun er hos fremmede. selvom det er hos kæresten hvor hun er tryg. vi kan gå en tur hvor hun gør fra sig. men når vi så kommer ind kan hun finde på at sætte sig og tisse et sted vi ikk lige ser. specielt senge er hun glad for. selv hvis hun har sovet der, det plejer de da ikke? hvad kan jeg gøre?

Jeg har prøvet at:
1. taget hende i det og skældt ud.
2. hævet hende ud med det samme

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund tisser inde hos fremmede
  • #1   13. feb 2011 1. ALDRIG skælde ud!

2- Tålmodighed, ud med hende når hun har spist, elget sovet og drukket. helt ligesom da hun skulle lære at være renlig derhjemme. *s*

• #3   13. feb 2011 Jeg tror i misforstår. hun er renlig, vi går tur hver 2. time + hun har en have at løbe i. hun gør fra sig hvergang vi er ude. og hun gør det ALDRIG derhjemme. hun er meget klog og dygtig til sine kommandoer. jeg skælder selvfølgelig ikke ud hele tiden. og det sker KUN hos fremmede. vi har også været til hvalpe træning og skal snart starte til ung hund. jeg har ikke brug for råd til opdragelse, da jeg har rigeligt med tilmodighed, og opdrager med kærlighed. det er et råd fra folk der har prøvet lign. og ikke bare bare folk der skriver for at skrive.

• #4   13. feb 2011 Nu siger i ikke skælde ud. Dvs at man bare tager den og går ud? Er det så uden kommunikation?
    Ja undskyld jeg lige hopper ind med et helt andet spørgsmål. smiley

• #5   13. feb 2011 jeg havde præcis sammen problem med Kato.
    Han har aldrig tisset hos os selv, men så begyndte han er tisse hos mine svigerforældre, og hos mine egne forældre, hvilken vi ikke kunne forstå da vi mener at han er renlig, men ja tålmodighed, når i kan se at hunden går og snuser, så tag ham udenfor, eller hvis skaden er sket, så tag ham udenfor så hurtigt som muligt.
    det hjalp hos kato..

• #6   13. feb 2011 Ikke skælde uu?!?
    Hva er det for noget my little pony-pis??

• #7   14. feb 2011 Rasmus. Hvad forslår du da. Råbe og skrige af den, tage fat i den og ruske den, tværer dens hovede ned i det....vil da meget gerne høre det når du mener andet er my little pony.

• #8   14. feb 2011 Vi siger altså også nej højt og klart når han gør det inde. Og så ud med ham. Og han bliver selvfølgelig skam rost hvis han gør det ude.

• #9   22. feb 2011 jeg er hundrede på, at den bare vil ha' der skal lugte af den ...og det gør man bedst ved at tisse,jeg har en veninde med en chi som ella, de er begge næsten 2 år, når de kommer hos hinanden, så konkurerer de om hvem kan tisse mest og på hvad, ja det skulle man tro de tænket......de kommer lige udefra med tisseture, går ind på et tæppe..det første de ser og sætter sig......ja det er så os der skal holde øje, men hundene er så snu, at de sagtens kan tisse en tår uden vi opdager det imens de leger og render rundt. Vi er blevet enige om, at hvis de skal lege sammen, så må vi bare tørre op, og ellers prøve at begrænse det. Min ella gør det ikke med andre hunde.

Kommentér på:
min hund tisser inde hos fremmede

Annonce