{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Sove i egen kurv. {{forumTopicSubject}}

Hvordan er den bedste måde at lære en hvalp, at hundekurven er sovestedet? Jeg synes nemlig det er vigtigt at hunden har et sted, som hun ved er hendes. Men indtil videre er kurven slet ikke interessant. smiley Så ja, hvordan gør jeg hende tryg ved kurven? Og skal hun evt. både have en kurv i stuen og i soveværelset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove i egen kurv.
  • #1   18. mar 2011 Min den første havde en kurv med tag i soveværelset og en stofseng i stuen. Efter lidt tid brugte jeg kun sengen og flyttede den i soveværelset, gangen om dagen osv. Nu har hun en stor seng ovenpå (som hun ikke bruger, da hun ligger i min) og en mindre i stuen, som hun er rigtig glad for. Nr. 2 har jeg fakttisdk ikke gjort noget med og hun bruger sås tort set heller ikke hundesengene.

Med den første gjorde jeg en del ud af at være med hende ved sengen. F.eks. sidde ved siden af, lokke hende derop med godbidder og rose, når hun gik derop. Efter lidt tid, gik hun derop af sig selv, hvilket jeg også roste hende for. Jeg trænede også decideret "op i sengen" og når hun fik noget godt (ben, gnaveting o.lign), var det der, hun som regel fik det.

Om natten lå jeg i starten med hånden nede i kurven hos hende, til hun selv havde lyst til at blive liggende

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64
    #2   18. mar 2011 Til Sabrina

Jeg gjorde det at jeg satte kurven ved siden af min egen seng. hver gang hun vill op i sengen til mig lagde jeg hende tilbage i sin kurv og sagde godnat.. så lagde jeg armen udover sengekanten så hun kunne se "mig" at jeg var deroppe.. og det fungerede meget godt..

Samtidig lagde jeg nogle små godbidder op i kurven så hun hoppede derop og kiggede efter dem.. nogle gange hoppede hun så derop selv for at se om jeg havde lagt nye godbidder... jeg fandt et tæppe hun kunne putte sig rigtig godt i så hun lå der som et andet lille jesus barn smiley

Men jeg kan ikke sige "godnat" i dag uden hun går hen til hendes kurv næsten smiley .. Godnat = Kurv i hendes hoved ..

Håber du finde på en god løsning ..

• #3   18. mar 2011 Hyg med hende mens hun er i kurven. Giv hende godbidder, leg med hende, kæl med hende, bare sørg for at det er gode oplevelser hun får. Og hvis problemet er at hun vil op i sengen, så må du være konsekvent og følge hende tilbage til kurven..

Du kan evt. starte med at lægge madras på gulvet ved hendes kurv, sådan at hun mærker tryghed ved at du er ved siden af.
    Eller bare have hendes kurv ved siden af din seng.
    Og det er op til dig selv hvorhenne og hvor mange kurve du vil have
    smiley

• #4   18. mar 2011 Tusind tak. smiley Nu har jeg da nogle ting at prøve i hvert fald. smiley

Kommentér på:
Sove i egen kurv.

Annonce