at bide ud efter andre hunde {{forumTopicSubject}}
i går var vi til rally for første gang med min datters borderterrie max på 10 mnd, han har gået til hvalpetræning hvor han blev mullet så godt og grundig af en anden hund, efter denne oplevelse er et angreb åbenbart bedre end at vente og se om den anden hund er venlig eller ej i maxes verden.
Så jeg var spændt på om han ville være helt oppe og køre og gø og snappe af alle.
ja han snappede ud efter alle når de kom for tæt på men gøede ikke, men min datter på 12 år, var bare rigtig god til at få hans kontakt og belønne ham for at have kontakt til hende , han var super opmærksom på hende , men kunne godt lige skulle snappe ud efter de andre hvis de kom for tæt på ham , men hurtigt fik hun hans op mærksomhed igen og roste og gav godbider når de andre hunde gik forbi uden han snappede, jeg vil høre om jeres erfaring vil han ikke med tiden kunne aceptere andre hunde uden at skulle fare ud efter dem ved at blive rost og få godbider når han ikke reagere på dem i mens de går forbi.....??
okt 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 22 Svar: 63
Min egen hund Molly gør faktisk det samme, og det er ikke bleven bedre med tiden. Det er godt i nogen perioder og andre gange er der værre.
Jeg har invisteret i en mundkurv til de dage hvor det e rigtig slemt, ellers går hun med en hundegrime som er rigtig god til hende.
Det er rigtig godt at i kan fange hans opmærksomhed, så jeg tror kun at det kan gå frem ad med ham.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
Dejligt at din datter hurtig kan få kontakt til hunden igen, det er rigtig positivt.
sep 2008
sep 2008
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 75
sep 2008
at bide ud efter andre hunde