{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre mere :( {{forumTopicSubject}}

Hej...

Vi har i september fået den dejligste cocker spaniel tæve, en rigtig pige smiley

hun er samarbejdsvillig, på hendes egne præmisser, dette har for mit vedkommende resulteret i at jeg simpelthen ikk kan få hende lært at gå i snor.

Npr jeg går med hende kan jeg ikke have vores anden hund med (heller ikke selvom kæresten er med da hun distrahere hende).

Og jeg synes snart jeg har prøvet alle gode tricks og hun trækker stadig som ind i helvedet, har prøvet med grime = hun kegler fuldstændig af, en sele synes jeg heller ikke gør noget hun trækker videre...

Nogen der har vidunder tricket jeg kan prøve ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre mere :(
  • #1   18. maj 2011 Prøv at gå til noget træning, hvor der er en proff. træner der kan hjælpe dig,,.

• #5   18. maj 2011 Det er så ment ikk fordi jeg ikk vil gå til træning mit problem er bare afstanden til det og hvis nogen kendte en metode der ikk var afprøvet var det værd at prøve af inden jeg bevæger mig ud i bus og tog med hende for at komme til træning smiley

Mai-britt det vil jeg prøve smiley min erfaring er os at grimer og seler gjorde det hele værre for hende, hun blev mere bange for det end villig til at gå tur :s

• #7   18. maj 2011 Vores 6-mdr. hvalp trak også når hun gik med linen lang og måtte snuse. Sådan går vi ikke særlig tit, normalt går hun på plads, hvilket ikke er noget problem...

Men så skulle vi til Lalandia og hund skulle passes af min mor og papfar.

Han havde hende noget mere i snor end vi plejer og GAD ikke hun trak (det hjalp selvfølgelig heller ikke at hans egen løb foran uden snor smiley
    Det tog ham 20 min. så trak vores ikke længere smiley

Der blev koblet kommando på = "ikke trække" og det fungerer bare smiley

Han stopede når hun trak, blev hun ved fik hun et lille dask på siden med snoren, lyden gjorde hun fattede det ASAP.

Hvis den trækker når den er på plads er Maj-Britt *DKK snob *´s forslag fantastisk smiley

• #8   18. maj 2011 Anja det virkede os på vores anden hund da hun var mindre, men Luna forstår det ikke hun vil frem i en hujen fart :s men vil prøve mai-britts foreslag ihvertfald smiley

• #9   18. maj 2011 Dorthe B
    Ok, det meldte historien jo intet om smiley
    Rigtig meget held & lykke med projektet.

• #10   18. maj 2011 Mange tak smiley

• #11   18. maj 2011 Maj-Britt -

Bliver nødt til at spørge smiley

Var det så Lillens metode der duede eller sidstnævnte forslag med et ben i siden og et ben ind foran smiley

Sorry, kunne ikke lige lade være *GG*

• #13   18. maj 2011 Ja ja, indrøm nu bare at du kun bruger positive metoder, fordi Juice er så praktisk indrettet med lave ben at både køer og Cesar tilhængere får sparket over hende i stedet smiley

• #14   18. maj 2011 Maj-Britt *DKK snob *: Det tror jeg at jeg vil prøve med Elli. Ikke fordi hun trækker så slemt, men lidt gør hun altså. Men roser du slet ikke? Og virker det så bare i en kort snor bagefter?

• #15   18. maj 2011 Stella sådan som jeg forstår det vil det på sigt lærer hunden at dens plads er bag ved dig smiley

• #16   18. maj 2011 og det vil jo bevirke at den vil tage det med sig hvis du sætter en korter snor på... Ret mig hvis jeg har misforstået *G*

• #19   18. maj 2011 Så er jeg ikk helt uden evner hihi

• #20   18. maj 2011 Maj-Britt *DKK snob *: Okay. Jamen det er rart lige at have det på plads. Elli elsker andre hunde, så hun er slet ikke til at få med hvis hun ser en anden hund, så det kan være dette vil hjælpe.

• #21   18. maj 2011 majbrit kan man godt bruge den metode til ældre hunde også ??

• #23   18. maj 2011 majbritt jeg vil prøve det med nila så ,,tvivler nu bare for tror ikke hun følger efter mig hun går sine egne veje ,,messi han kan sagtens gå pænt men det kan nila ikke

Kommentér på:
Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre mere :(

Annonce