Blærerøv vs. Pjokkerøv AKA Bertil {{forumTopicSubject}}
Ja , så blev det endelig søndag hvor Bertil og jeg skulle til Agillity for første gang.
Jeg har selvfølgelig haft en formodning om at lille Bertil ville kunne lide denne form for træning , men alligevel var jeg da lidt nervøs for hans noget nervøse sind
Jeg vidste 100 % , at det enten ville være som blærerøv eller pjokkerøv han ville forlade banen idag
Og smukke smukke Bertil skulle da bare lige præsenteres for banen 2 gange i snor , 3.gang blev det uden og han var bare så dygtig , dog var han noget nervøs for tunnellerne og posen , men han kom da igennem godt hjulpet af Maibritt og jeg.
Denne dag har været en af de største dage Bertil og jeg har haft sammen , jeg kunne mærke hans glæde for at klarer forhindringerne og hans tvivl for mig som fører var slet slet ikke fremme.
Idag har jeg fået troen på , at Bertil og jeg har mange sjove timer tilgode , hvor vi virkelig skal udfordre os selv , blive bedre og bedre og måske blive så dygtige at vi kan komme med til nogle stævner.
Lydighedstræning er ikke noget for Bertil , han bliver nervøs når jeg stiller krav til ham , så derfor vidste jeg pr. instinkt at det var den vej her , vi skulle rundt for at få et kompagniskab.
Hvem ved hvad tiden bringer , men lige nu ser jeg meget ,meget lysere på muligheder for at få et givende samarbejde.
Vi har været hjemme siden kl. 14 og Bertil sover stadig , uhh den lille fyr var så træt så træt.
Sidst men ikke mindst vil jeg takker
Maibritt ( snob et eller andet ) for at give Bertil og mig denne helt eminente mulighed for at styrke vores forhold og hjælpe os med de forskellige øvelser , give mig gode instruktioner og råd
Tusind tak , Maibritt
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
Takker og bringer din besked videre til ham når han vågner
Jeps , vi er bare såååå glade idag
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.843
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
Og så undskylder jeg lige for min lille mokke, hun skal altså sætte de små drenge på plads, er kun glad for hun ikke gør andet end at give lyd
jan 2010
jeg syntes nu ikke hun var mere mokke end der var behov for at være , Bertil gik jo temmelig tæt på hendes biiiiip
Og ja det var helt vildt som man kunne se fremskridt fra gang til gang de løb banen igennem.
Nu er klokken 21 og Bertil er stadig træt , dog har han lige været nede og tisse af til natten og så sige godnat til Fru Nielsen.
feb 2005
jan 2010
Jeps , det var bare så fedt og vi glæder os altså også til du kommer tilbage igen med dine 2 ligslæbere
Henriette med Whiskyhunden :-
Ja nu tror jeg på et varmt og givende forhold imellem Bertil og jeg , hvor vi BEGGE nyder at træne og dygtiggøre os.
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.843
jan 2010
Og jeg havde selvfølgelig sørget for at Bertil ikke havde spist , så han var godt sulten og vupti , jeg havde de godbidder med som du anbefalede i Hillerød
de var klart en succes må jeg sige
jan 2010
Selvfølgelig vil der komme historier ud af dette her ,alt andet vil da være utænkeligt.
Satser på , at jeg kan få sønnike til at tage med på et tidspunkt med faderens kamera og så lave historierne ud fra dem
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Var det agilitygodbidderne?
Jeg skal vist have fyldt lageret af dem op, når der er udstilling i Valby......*G*
Maj-Britt: Hvis det bliver om en måned eller 1½ så er jeg frisk på at være med ind imellem:-) Så SATSER jeg på at benet holder:-)
feb 2005
jan 2010
What ...... er det virkelig muligt ?? hvor fantastisk !!!
Kan vi tale om det på søndag og så evt. der aftale hvilke dage det kunne lade sig gøre ??
Mette (anløben DKK`er med de to lig-slæbere)
jepper , det var de der agillity snacks som du anbefalede , de er et hiiiiiit
Nadja nu uden sin smukke Gizmo :-(((
Det vil jeg rigtig gerne have at du gør , så kan jeg få lagt dem ind i hans album med forskellige kommentarer til
feb 2005
jan 2010
Endnu engang tusind tusind tak fordi du tager dig tid til Bertil og jeg
Jeg er helt benovet over det
Blærerøv vs. Pjokkerøv AKA Bertil