{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Blærerøv vs. Pjokkerøv AKA Bertil {{forumTopicSubject}}

Ja , så blev det endelig søndag hvor Bertil og jeg skulle til Agillity for første gang.
Jeg har selvfølgelig haft en formodning om at lille Bertil ville kunne lide denne form for træning , men alligevel var jeg da lidt nervøs for hans noget nervøse sind

Jeg vidste 100 % , at det enten ville være som blærerøv eller pjokkerøv han ville forlade banen idag smiley

Og smukke smukke Bertil skulle da bare lige præsenteres for banen 2 gange i snor , 3.gang blev det uden og han var bare så dygtig , dog var han noget nervøs for tunnellerne og posen , men han kom da igennem godt hjulpet af Maibritt og jeg.

Denne dag har været en af de største dage Bertil og jeg har haft sammen , jeg kunne mærke hans glæde for at klarer forhindringerne og hans tvivl for mig som fører var slet slet ikke fremme.
Idag har jeg fået troen på , at Bertil og jeg har mange sjove timer tilgode , hvor vi virkelig skal udfordre os selv , blive bedre og bedre og måske blive så dygtige at vi kan komme med til nogle stævner.

Lydighedstræning er ikke noget for Bertil , han bliver nervøs når jeg stiller krav til ham , så derfor vidste jeg pr. instinkt at det var den vej her , vi skulle rundt for at få et kompagniskab.

Hvem ved hvad tiden bringer , men lige nu ser jeg meget ,meget lysere på muligheder for at få et givende samarbejde.

Vi har været hjemme siden kl. 14 og Bertil sover stadig , uhh den lille fyr var så træt så træt.

Sidst men ikke mindst vil jeg takker

Maibritt ( snob et eller andet ) for at give Bertil og mig denne helt eminente mulighed for at styrke vores forhold og hjælpe os med de forskellige øvelser , give mig gode instruktioner og råd

Tusind tak , Maibritt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærerøv vs. Pjokkerøv AKA Bertil
Kommentér på:
Blærerøv vs. Pjokkerøv AKA Bertil

Annonce