516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gøer og knurre ved døren Gøer og knurre ved døren

Ja det er sådan, at når det ringer eller banker på vores dør, så er Elli der med det samme. Hun knurre og gøer. Det er som sådan okay, at hun fortæller at hun er der, men når vi åbner døren, så stormer hun ud. Hvis det er nogle hun kender, så er der ingen problemer, men hvis det er nogle hun ikke kender så godt eller slet ikke kender, så knurre hun og gøer. Når de begynder at gå napper hun dem i bukserne. Hun er overhovedet ikke en agressiv hund, men hun vil åbenbart gerne styrer hvem der skal ind i vores hjem.

Er der nogen der har en ide til hvordan vi skal gribe det her problem an?

Tak på forhånd smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gøer og knurre ved døren
  • #2   21. jul 2011 Maj-Britt *DKK snob, *: Ja hun er fanme stædig. Jeg kan lukke hende i soveværelset, men ville hun lærer noget af det? Jeg ville jo helst ha at jeg i sidste ende kan åbne døren uden at hun lige skal fortælle dem udenfor hvor farlig en corgi hun er. Ellers har jeg et babygitter jeg kan sætte op også, så hun kan følge med??
    Sælge hende kan jeg ikke. Jeg har på fornemmelsen at hun er grunden til vi ikke har haft indbrud. Begge vores naboer har haft besøg af indbrudstyven. Ja og så elsker jeg jo den lille stædige uldtot.

• #4   21. jul 2011 Maj-Britt *DKK snob, *: Hehe.. Ja hvor svært kan det være?? Tak for rådene. Vi begynder straks på træningen smiley

• #6   21. jul 2011 Maj-Britt *DKK snob, *: Ja og gud ske tak og lov for det smiley

• #9   21. jul 2011 Det var faktisk rigtig godt at læse med her, det vil jeg også ku bruge smiley

Kommentér på:
Gøer og knurre ved døren

Annonce