{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Træning hvalp. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Ja der er sikkert nogle tråde om dette emne...

jeg vil gerne hører om jeres træningsøvelser?
Jeg mangler lidt inspiration til en lille damp Jack russel.. Han vil bare gerne arbejde og bruge sig....
han er 6 måneder.

Gerne forskellige lege

Evt. råd mod gøende? Han er en lille Herre der fortæller de meste af sønderris at her bor han... smiley

Glæder mig til at læse jeres forslag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning hvalp.
  • #1   26. jul 2011 Har i have ? Vi er så heldige at have en kæmpe have, hvor vi kaster med reb, som hundene henter og løber rundt med. smiley og legetøj vi kaster rundt med , så de løber efter det..
    Så nr det ikke er spændnde mere får vi dem til at sitte, og blive.. og så ligger vi godbider rundt omkring i haven, ca 30-40 stykker , spredt over alt . så de rigtig kan snuse. smiley det går der et kvaterstid med smiley
    Så går vi ind og leger med doggy brain train.. smiley super ting de har. Og de får virkelig lov til at tænke for at få en godbid smiley !

    udover det selvfølgelig vores gåture på strand, og skov. som varer fra 30 min - 2 timer smiley alt efter hvor meget energi og hvad vi ellers har lavet i løbet af dagen smiley

    - vi har også en freesbee de løber efter og fanger. Vi elsker at løbe smiley
    - hvad med noget aguility til den bette mand ? de er total seje sådan nogle jack russel, de kan arbejde smiley min onkel har et rigtig lille muskelbundt, han er jack russel. smiley den elsker at lege med bamser, og rive dem i stykker, og løbe og gå lange ture. og grave smiley ..


  • #3   26. jul 2011 Pga. racen ville jeg anbefale noget mere rolig aktivitet smiley
    Har selv haft en JRT og den havde det med at geare op hvis der blev kastet boldt osv. for meget.
    Lav en masse gode samarbejdsøvelser og har du tænkt på at prøve at lave nogle spor??


  • #4   26. jul 2011 Jeg tænkte også noget spor?

  • #5   26. jul 2011 ACN: Husk at agility ikke må trænes før hunden er udvokset! (den er 6 måneder)

  • #6   26. jul 2011 trænings øvelser -

    sit
    dæk
    bliv
    stå
    tag den ( tage legetøjet)
    aflever
    fri ved fod
    spor
    hi 4
    pote
    vinke
    hop igennem ( en hullahopring)
    op ( på bagben )
    rulle
    højre venstre ( gå tur )

    og alle mulige andre små sjove ting man kan lære dem smiley der erm ange ideer smiley





  • #7   27. jul 2011 Hej tusind tak for rådene..

    Ja vi har en KÆMPE have.. smiley
    Agility skal vi starte på til næste år når han er stor nok... smiley


  • #8   27. jul 2011 Du kan lære din Jack Russell alt muligt - kun fantasien sætter grænser.

    Se denne søde video: http://www.youtube.com/watch?v=P9Fyey4D5hg&feature=player_embedded

    Da jeg opdragede min første JRT ignorerede jeg hende når hun gøede, fordi jeg havde læst et sted at hvis man skældte ud ville de bare opfatte det som om man selv gøede. Ja og så ville man bare med sin skælden ud fremelske den gøende adfærd.

    Det virkede med Amy - i dag gøer hun kun når der er grund til det.


  • #9   28. jul 2011 Hold da op det er vildt!
    Jeg må bare igang smiley

    Endnu en gang tak


  • #10   28. jul 2011 Hvis du skal løbe agility med den, så ville jeg helt klart gøre et stort nummer ud af at lærer den at et bestemt legetøj har stor værdi, at den kan blive og løbe frem på kommando, at den kan lave fremadsendelse, at den ikke er bange for at gå op på noget der bevæger sig osv.

Kommentér på:
Træning hvalp.

Annonce