Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DcH ?
  • #1   14. aug 2011 Jeg træner i DCH aalborg og er rigtig glad for det smiley

• #2   14. aug 2011 Lyder godt. Vil jeg gøre en dag, tak smiley

• #3   14. aug 2011 Jeg træner i DcH Odder og er super glad for det smiley

• #4   14. aug 2011 Jeg er netop startet i DcH Fredericia.
    Og jeg er rigtig glad for det.
    MEN, træningen i DcH er også i en retning som har gjort, at jeg før har valgt lydighedstræning andre steder frem for DcH.
    Men DcH var det jeg havde mulighed for at cykle til efter jeg flyttede til Fredericia.
    Træneren vi har er rigtig god, og forholdene i form af klubhus og masser af marker der bliver slået er gode.
    Men træningen indeholder også halse-kommando, spor, apport og andre ting jeg ikke har trænet før. Og som er i en anden retning af lydighedstræning som interesserer mig. Derudover er der ikke den samme sociale aspekt i træningen som de andre steder jeg har gået. Hvor man lader hundene hilse på hinanden inden træningen helt begynder, at man f.eks. prøver at skifte hund fr5 minutter osv osv... jeg er vant til mere "sjove" og "legende" øvelser... og det savner jeg.
    Men, men, men.
    De er netop ved at starte Rally hold op.
    Så det regner jeg strkt med at melde os til i Januar... se DET er den retning jeg gerne vil træne i. smiley

• #5   14. aug 2011 Ja okay, men jeg tager ned og kigger i klubben en dag. Hvor har du gået før, og hvad er rally hold ? smiley tak for dit indslag

• #6   14. aug 2011 Hey kennelmor, jeg har familie i odder ! smiley hehe

• #7   15. aug 2011 Jeg er også glad for DCH,har trænet i 3 forskellige afd.Herfølge,Haslev og nu Holtug og netop dér har jeg det bare bedst med trænerne,så jeg har valgt at forsætte der,selvom jeg har 23 km hver vej.
    Kemien ml. træner og hund/hundeejer er trods alt det vigtigste smiley

• #8   15. aug 2011 Er der nogle herinde der går i eller kender til DCH Odense eller Brenderup, og evt nogle der bor på Fyn?? Da vi overvejer at flytte fra Lolland og til Fyn også kunne det være skønt at måde nogle nye mennesker :O)

• #9   15. aug 2011 Jeg har trænet i DKK, i DcH hos en privat der kaldte sig noget med happy Dog og så har jeg gået til ringtræning. Jeg synes DcH er det absolut sjovedste og jeg synes man får rigtig meget for pengene.
    I DcH Odder betaler man kontingent og så må man gå på flere hold. Jeg tilmeldte min hvalp lydighedstræning og så et hold de kaldte præ-rally-agillity, hvor man prøvede lidt af det hele, så man fik en idé om, hvad hunden egnede sig bedst til, så man kunne komme ind på det rigtige hold. Så jeg har medm in hvalp både klikkertrænet, gået lidt spor, lært almindelig lydighed, lært lidt rally, lært lidt agillity .... og det er da herligt. nu har jeg så valgt at jeg vil gå til almindelig lydighed/klikkertræning og gå til agillity.

Ha ha familie i Odder, det kan da kun være nogle værre noget smiley

• #10   16. aug 2011 jeg bor også i tarm og er på jagt efter et godt sted at gå til træning med mine hunde.. det er ikke fordi at vi drukner i tilbud, her i det "mørke" vestjylland...
    hvis du får en hvalp, vil jeg helt klart anbefale at gå til hvalpe træning ved skjern å dyrlægen.. deres veterinærsygeplejerske, Claudia, er uddannet træner og sindssygt dygtig.. og man lærer en masse om hundeadfærd, og det hele foregår på hundens præmisser.. og hun er rigtig god til at give råd senere hen også, det er et halvt år siden jeg gik til hvalpetræning der, men hvis der er noget jeg er i tvivl om, så står hun stadig på spring til at hjælpe..

jeg har også overvejet at begynde til noget træning ved DCH, men jeg synes det er meget forskelligt, de ting man hører om afdelingen i skjern.. nogle har dårlige erfaringer, andre har gode erfaringer.. men jeg tror ikke, at der er andet at gøre, end at prøve det af..

• #11   10. sep 2011 Sabrine C: kender ikke til DcH Odense eller Brenderup, men til DcH Nordfyn, hvor jeg selv er rigtig glad for at være, er trænerføl, og træner selv rally samt c-lydighed..

Kommentér på:
DcH ?

Annonce