{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder som guffer???
  • #1   15. jun 2006 Tager med hvad jeg har, sommetider løber vi jo tør for det andet, hundene er lige glade.; ))

• #2   15. jun 2006 Jeg træner Jazzy på hendes tørfoder dagligt. Når vi skal til træning så blander jeg gerne lidt guffer med en masse lugt i i også. Joker kan jeg træne på Jazzys tørfoder ;0) Han er nemlig liiidt kræsen og mister hurtigt interessen hvis det "bare" er hans eget mad.

• #3   15. jun 2006 Vi bruger altid hundekiks, men jeg tror nu at guffi ville være fint tilfreds med hendes tørfoder..

• #4   15. jun 2006 Bruger osse vores tør foder til træning..

• #5   15. jun 2006 Coco æder alt under almindelige forhold - dog dur det ikke med tørfoder hvis der er for mange andre hunde, så skal der tørret lever, ost eller pølser til - nogen gange kan hun lokkes hvis der har lagt en pølse sammen med fodret så det lugter godt deraf.

Buzz æder ikke alt - så der dur foder ikke, det skal være noget specielt for at han er interesseret, og så er det ikke engang sikkert han er.

• #6   15. jun 2006 bruger osse begge dele, men mest tørkosten

• #7   15. jun 2006 Jeg blander knust tørkost (jeg bruger div prøve-poser) med hakket frolic/tørret kød/tørret fisk etc
    Jeg knuser det fordi min hund helst skal kunne slikke det direkte fra min hånd og ikke spilde tid på at tygge (men han er også meget lille).

• #8   15. jun 2006 Man kan godt bruge tørkosten til godbidder... Det gør jeg også!

• #9   15. jun 2006 Jeg vil godt arbejde med en hund der er mest muligt motiveret, og én ting er sikkert, ikke om min hund ville arbejde seriøst for noget "sølle" tørfoder, så ville jeg kunne få lov til at passe mig selv, men bruger jeg derimod, kogt kylling, kyllingepølser, lever, leverpølse, skinke/kyllinge/kalkun tern, kødboller/frikadeller, laks o.lign. så er det en helt anden sag. Tørfoderet kan man jo altid få, men hvad vil man ikke gøre for et godt stykke kød.... :o)

• #10   15. jun 2006 Når jeg skal lære Dina noget nyt eller hvis hun har brug for ekstra motivation bruger jeg godbider der lugter godt (leverpølse, ost osv) ellers bruger jeg hendes foder i den vedligeholdende træning.

Jeg syntes at man skal passe på med at bruge kiks, frölic og andre fedt tunge ting, men nu har jeg selvfølgelig og en madglad Labrador og skal tænke over hvad jeg giver hende for at hun ikke tager for meget på. Hun skal hels være en glad og livlig hund der ikke skal bøvle med overvægt.

Antallet af godbider skulle helst falde i takt med at hunden udfører handlingen rigtigt og til sidst skal den kun have en godbid med mellemrum for at holde motivationen vedlige.

• #11   22. jun 2006 Bruger aldrig tørfoder, da mine hunde mener det er nok at de skal spise det i deres måltider, de mister hurtig motivationen hvis jeg bruger det... Jeg bruger i stedet skinketern og det får dem op på mærkerne...

Men har man en hund der vil arbejde seriøst for tørfoder, så kan det sagtens bruges...

Kommentér på:
foder som guffer???

Annonce