{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

drop bolden {{forumTopicSubject}}

hej minkære Lisa er så glad for bolde at når vi er ude og kaste bold og jeg så slutter legen og lægger den i lommen eller andet, jamen så dropper Lisa ikke legen, hun sidder ved min side og bliver ved med at kigge på lommen efter bolden. jeg søger nu en måde at træne hende til at kunne slutte legen på? har i nogen forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drop bolden
  • #2   5. sep 2011 Det samme gør min hund.
    Når jeg slutter legen og tager bolden i lommen er han kun fokuseret på mig og lommen.
    Jeg siger ; Slut. og går så videre, og efter lidt tid, så dropper han det og går alm tur.

• #3   5. sep 2011 hvis hun er så over fikseret på bolden,ville jeg helt stoppe med at lege bold med hende,min gamle hund kunne kun tænke på bolden konstant fattede ikke når vi sagde nej,og fik så det råd jeg lige har skrevet,så brugte jeg pind og der var der ingen problemer med at stoppe.

• #4   6. sep 2011 Har du ikke lært hende "fri" ?
    ellers hvis dine tomme hænder til hende, og sig fri.

• #5   6. sep 2011 Vi havde samme problem med vores schæfer...

Når bolden ryger i lommen er det slut (både mundtligt og tegn) og så går vi videre og nyder at hun går pænt ved siden af os og roser og giver godbidder for det. Det har hjulpet meget både på slut og på at gå pænt smiley

• #6   6. sep 2011 Synes da bare det tyder på du har en hund der er glad for bolden. Bare ignorer det og lav noget andet/gå videre

• #7   6. sep 2011 one'aby gør det samme men jeg ignorere det og efter et par minutter stopper hun

her er det så lige meget om det er en bold eller en pind hun elsker at apotere(hun er også delvist efter jagt gen) Med pinden øver jeg hende i at bære den hvilket hun er ved at være dygtig til efterhånden så behøver jeg ikke lege med hende hun viser bare stolt pinden frem mens hun går ved min side

• #8   6. sep 2011 Det er en klassiker for os, der har schæfer ;o)

Som skrevet står - put bolden i lommen, fortsæt turen, så vil hunden fedte for dig lidt tid, men siden løsne sig...

Vi har faktisk indrettet vores ture sådan, at bolden kommer frem til sidst. Til at starte med får hunden lige snuset lidt, gjort, hvad han skal og så bliver det til lidt leg, småtræning, hygge med far, mor og bold ;o)

• #9   6. sep 2011 tak for de mange svar, men det hjælper mig dog ikke, da jeg netop gør det med at ignorere hende, men hun bliver ved at med at være fokuseret på bolden.
    ja vi kan også godt gå videre, men så snart hun får snoren på så ved hun det er slut, hun ka dog skimte lidt efter den, men på ingen måde som når hun er fri.
    kunne jo bare være nogen kendte til en mere træninges måde at få hende til at droppe fokuset smiley

Kommentér på:
drop bolden

Annonce