861 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

woooooooooooow!! Its magic! woooooooooooow!! Its magic!

Jeg er simpelthen målløs!! Jeg har tilmeldt mig canis klikkertræningsmails og har i dag endelig fået købt en klikker! Jeg troede, at det bare var en metod til at belønne med det samme og ellers træne, som man plejer. Men jeg læste artiklerne og tænkte: pppppfftt det kommer jo til at tage tusind år at lære ham noget, når han selv skal tilbyde adfærden. Men det sku prøves. Så en fiskedelle af de store i små bidder og klik- godbid over tre fire om gange i dag. Så skulle man jo egentlig vente til i morgen og overmorgen, men jeg måtte prøve det med stick og musemåtte! Så jeg smed et kladehæfte på gulvet og sad bare helt stille. Louie pev, puffede og sittede/dækkede/stod i et væk i 7 min eller sådan noget. Han ænsede ikke hæftet. Nå ny plan. Fandt et lidt højt låg og lagde det på gulvet. Han kom til at sparke til det- klik. Og så tog fanden ved ham- hvis en hund kan slå, så er det det han gør. Bang med poten ned på låget! Igen og igen og igen. Man kan flytte den og alt muligt. Og prøvede med stick også og han ku bare med det samme, men lidt snyd for han kan snudetouch i forvejen. Men for pokker hvor er jeg stolt og SÅ imponeret over hastigheden ved den her træningametode!l hvis du ikke bruger det eller er tilmeldt mailkursus, så gør det! Det er godt nok imponerende. Vi bliver desværre nødt til at stoppe for i dag, for han har spist en kæmpe fiskedelle og en stor håndfuld tørret kylling...

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  woooooooooooow!! Its magic!
Kommentér på:
woooooooooooow!! Its magic!

Annonce