{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.183 visninger | Oprettet:

Hvalpetræning i Horsens {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Vil lige høre om der er nogle som ved hvor man kan gå til hvalpetræning i Horsens eller omegn. Vi har lige fået en lille Rottweiler hvalp på 9 uger nu og flytter snart til Horsens.
- Hvor tidligt kan eller må man begynde på hvalpetræning?

.. det skal IKKE være træning med klikker..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpetræning i Horsens
  • #1   15. sep 2011 Katrine L:

www.dch-horsens.dk
    www.hundogtraening.dk
    http://www.sanneshundecenter.dk/

Kender desværre ikke så meget til stederne i Horsens.. Men har været på kursus ved Sanne og det var super godt.

Du kan starte til træning med det samme.

• #3   15. sep 2011 Vi har rigtigt mange klubber her i Horsens, så det handler nok rigtigt meget om hvad du gerne vil senere?

Schæferhundeklubben og Dobermanklubben er på dyrskuepladsen. Det er brugshundetræning.

Hund og træning er hos Horsens firmasport pladsen, det er klikkertræning.

DKK er på Vejlevej ved Vandtårnet og DCH er i Bygholm Park. Begge disse klubber er all-round træning, med fokus på hver deres programmer.

Sannes Hundecenter i Hedensted er et privat træningssted primært dedikeret til agility og rally-lydighed.

-----
    Jeg har gået hos til hvalpetræning hos DKK i Horsens med min nu voksne tæve. Det var jeg ikke specielt imponeret af. Øvelserne var såmænd fine og metoderne gode nok, men vi var ALT for mange på holdet - tror vi var 16? dengang for 3 år siden...

DCH i Horsens har jeg aldrig trænet hvalp hos. Har dog trænet lydighed hos dem og har intet at sætte en finger på mht metoder og evner hos trænerne. Kender dog ikke noget til hvalpeholdenes størrelser.

Med min nyeste hvalp går jeg hos sanneshundecenter - hvor jeg også har løbet agility med min voksne hund i et par år. Centeret er uden sammenligning det bedste træningssted jeg nogensinde har besøgt smiley
    Og hverken jeg eller hundene kommer til at træne andetsteds primært igen... Vi kan da sagtens finde på at tage et par kurser hist og her, men primært træningssted vil være centeret smiley

Pernille (Sannes søster) som træner hvalpe er sød og dygtig og holdene er små.

• #4   15. sep 2011 Tusinde tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Hvalpetræning i Horsens

Annonce