645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Godt aktivitetslegetøj? Godt aktivitetslegetøj?

Nu er det kun 6 uger til "vores" hvalp må komme hjem til os. Det er en finsk lapphund og vi glæder os helt usigeligt meget. Men det er jo en intelligent hund der kræver noget aktivering og gerne må udfordres mentalt. Vi sidder og kigger lidt hjemmesider på hundeudstyr, men man kan jo købe sig fattig i alverdens grej og det er sikkert ikke alt der er lige godt. Så er der mon ikke nogle der har nogle anbefalinger (meget gerne med links) så vi kan spore os lidt ind på hvad der er godt. I må også gerne fortælle hvis der er noget i har dårlige erfaringer med, eller hvis I har lavet hjemmelavet legetøj der fungerer godt smiley Håber på en masse idéer. Og godt nytår!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt aktivitetslegetøj?
  • #1   1. jan 2012 En HÅRD sodavandsflaske med godbidder i er glimrende her. Selvfølgelig skal du bare holde øje med, at hunden ikke får ødelagt flasken og sluger noget.

• #2   1. jan 2012 God idé smiley Den skal helt sikkert afprøves.

• #4   1. jan 2012 Den her labyrint er alle pengene værd og Cookie elsker den! Vi gir hende faktisk ofte hendes fodder i den, og så kan hund bruge en masse energi og tid indtil den er tom! smiley
    http://dalumdyrehandel.dk/shop/buster-dogmaze-aktivitet-2787p.html

Man starter med at lægge godbidderne, så de er nemme at få, nu hælder vi bare en kop fodder ud over den.. Hunden kan kun bruge tungen, til at skubbe til fodderet, så det kræver at hunden bevæger sig rundt om hele labyrinten og ændrer retning en masse gange.. Jeg kan sagtens sidde i lang tid og kigge på Cookie, for hun er så dygtig til det og hun bliver så glad! smiley

• #5   1. jan 2012 Labyrinten er åbenbart et hit så den må vi da prøve. Nu skal vores godt nok have BARF mad så det dur ikke helt til måltiderne smiley men fint til godbidder

• #6   2. jan 2012 køb et par tennis bole, klip ét hul i hver af dem ( eller flere, alt afhængig af hvor hurtigt hunden regner den ud ) , fyld dem op med hundens mad og giv dem så til den .. jeg gør det om morgenen ved min rottweiler hvalp, og hun elsker det.. pt er der 2 huller i hver bold, og så giver jeg hende dem hvorefter hun for alt maden ud, så fylder jeg dem op igen, og bliver ved såadn til man kan se hun ikke vil mere ( eller hendes portion mad er spist ) - hvis hun stadig har mad tilbage, så for hun bare resten i skål..

sodavands flasken bruger jeg også til hende, den elsker hun uanset om der er godbidder i eller ej

Kommentér på:
Godt aktivitetslegetøj?

Annonce