{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Hund tisser til træning {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften, og hvad jeg skulle poste den under. Beklager hvis det er forkert. smiley

Til sagen: Jeg har en chihuahua han på nu 21 uger gammel. For 5 uger siden afsluttede vores sidste "træningsperiode", hvor det gik roligt for sig, han er glad for trænerne og omvendt.
Nu er der gået 4 uger siden den sidste sluttede, og vi er startet på nyt hold, som er med samme trænere og samme sted. Han holder sig pænt i 4 timer til dagligt, og på længere gå-ture, tisser han godt af. Til sidste træning, havde vi gået en god lang tur en times tid før træning, så der ikke var meget tilbage i ham. Men til træning, gik han hele tiden og skrabede med bagbenene i træningshallen, ligesom når vi går tur og han tisser, for at sprede sit duftespor agtigt. Jeg opdagede så, at der efter hver gang, lå en lille dråbe eller 2 tis på gulvet, altså han gik og sjatpissede. Værre var, da den ene træner kom over, og han lettede ben op ad hende. Det var jeg forarget over.
Nu har vi kun været der én gang, i den nye periode, og næste gang er i morgen, men jeg vil gerne være lidt forberedt på hvad jeg skal gøre, når han går og sjatpisser og letter ben op ad trænerne? Det er ikke en ønsket adfærd fra min side af.

På forhånd tak. Maja smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund tisser til træning
Kommentér på:
Hund tisser til træning

Annonce