Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele og jakke?
  • #1   15. feb 2012 Prøv evt at have en godbid i åbningen og "lok" hunden igennem, ikke noget med at tvinge eller hive i hunden - det kan tage meget lang tid men efterhånden bliver hunden mere tryg ved det smiley

• #2   15. feb 2012 Har prøvet det nogle gange men det tog meget lang tid.... Men nu har i købt en som ikke skal over hovedet. Men han laver det samme. smiley

• #5   15. feb 2012 Ikke alle reagere lige positivt, da Tobi forrige vinter skulle havde dækken på blev han stående uden at rykke sig ud af stedet, han kunne ikke engang lokkes med en godbid, så han blev løftet ud til døren og vupti havde han glemt alt om det dækken og drønede rundt ;o) sådan var det et par gange inden han blev vant til at man godt kunne bevæge sig selvom man havde fået dækken på ;o)

Plejere han at opføre sig sådanne? tænker om det i det hele taget er noget andet som han er bange for mht. at skulle ud..

• #6   15. feb 2012 Det passer meget til ham! Vi har den her sele. http://www.hundegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=72788
    Men bliver de så ikke mere bange??

• #7   15. feb 2012 Aino: Når han får Jakke på så tisser han som en pige hun og ligger an til at skide ja 30 gange nogle gange mere, for han gør det... Selen glemmer han lige så snart vi er kommet ud at gå smiley

• #8   15. feb 2012 Jeg ville ikke sige hårdt Nej til ham i den situation at han har halen imellem benene og ligner en der skal til at havde tæsk..... kan ikke forestille mig det ville hjælpe, andet end han måske lige pludselig kryber o.O

• #9   15. feb 2012 Tænker lidt det samme om han ikke bare bliver meget bange? Men har også tænkt på man skal jo ikke rose ham for et være bange?..?

• #10   15. feb 2012 i hvilken verden ville du blive beroliged at et hårdt "NEJ" ?!? :S

Lad endelig være med at gøre situationen negativ for hunden, Det skal være positivt for den og den skal være tryg !

• #11   15. feb 2012 Enig F & Z

Frederikke er det meget nyt for ham at skulle havde sele - dækken på?

• #12   15. feb 2012 Det er så svært, alt jeg har prøvet... Dog ikke så mange xD Har ikke hjulpet 100%:(

• #13   15. feb 2012 Neej han har haft det får men da han ikke rigtig går normalt har vi taget den af... Men her i den kolde vinter har han haft den på, men vil ikke rigtig tisse og pøle! smiley

• #14   15. feb 2012 Du har ikke et billede af ham med det på? synes ikke jeg kunne se noget....

Har han et par hundevenner han normalt godt kan lide at lege med? og hvordan opføre han sig i den situation med dækkenet på?

Der kan være flere grunde til han ikke bryder sig om det (efter min mening), det kan være det er meget stift, irritere ham når han bevæger sig, "sige lyde" lige som regntøj gør ;o) det er jo uvant at havde sådan noget på.....måske et andet ville passe ham bedre? kunne det være en ide at tage ham med ud og prøve forskellige dækken for at se om han vil bevæge sig normalt i et andet?

• #15   15. feb 2012 Jeg gjorde det ved min den lille chi at jeg gav ham det på inde til at starte med og lod ham simpelthen stå med det .. Når han så begyndte at gå roste jeg ham over alle skyer og tilbød en godbid..
    Nu går han fint med det og kryber ikk sammen når han skal have det på smiley

• #16   15. feb 2012 Louise dejlig positiv fortælling :o)

• #17   15. feb 2012 Han er ikke så meget fri med andre hund, så den kan vi ikke bruge smiley Vi har købt rigtig mange og allesammen kan han ikke lidt smiley Men den han har nu er den første regn og varme jakke smiley Han går gerne med den, men han er overhoved ikke glad for den...Kun at den holder ham varm smiley Jeg tror ikke at den siger noget xD

• #18   15. feb 2012 Tænkte nu i en lukket have ;o)

Hm ved ikke hvad jeg skal sige, andet en som F & Z skriver skal du sørge for at være positiv..... forsøg evt. som Louise skriver... når jeg roser mine hunde siger jeg gerne ting så som "Hvor er du fiiiiin" - "Du er så dygtiiiiig" i lys tone fald hvilket de opfatter positivt, når de gør noget jeg vil havde dem til, på en frisk opkvikkende måde siger jeg "Så skal vi ha en godbid" og ud til skabet hvor de er løber de ;o) de bliver så glade når man selv virker glad, selvom man lyder fjollet ;oP
    Tænker at du måske virker usikker når du giver ham det på, fordi du ved hvordan han reager hvilket jo ikke er ret sjovt, men prøv at skjul det og vær' et fjollehoved at lytte på når du snakker til ham ;o)
    Håber det lykkes dig, især hvis han fryser udenfor, det kunne måske også være en ide at prøve med en fleece bluse eller en strikket? det mærker de jo anderledes på sig.

• #19   15. feb 2012 Jeg må jo prøve igen! Men det er ligesom at han glemmer det smiley

• #20   15. feb 2012 Charlotte, men så bør hun sørge for han bliver aktiveret en del indendørs, så han får brændt noget krudt af ;o) han lyder godt nok som at det er "død og pinsel" at få det dækken på :o(

• #21   16. feb 2012 Charlotte... Det er ikke det svar jeg ville havde jo?? smiley Det er ikke "dog og pinsel". Men det er bare rigtig irreterene for os, og synd for ham smiley

• #22   16. feb 2012 "død og pinsel" = at han virkelig hader det.....

Hehe til det med Charlotte, det er da et forslag - og kan vel ende med den løsning hvis hunden bliver ved at hade at få det på ;o)

Kommentér på:
Sele og jakke?

Annonce