Jakke og sele til Chihuahua Jakke og sele til Chihuahua
Jeg har en chihuahua på 1 år og snart 5 måneder.
Mit første problem er at hun fryser nemt, især når det regner og hun bliver våd. Derfor vil jeg meget gerne spørge om der er nogen der kender nogle gode jakker eller mærker?
- Jeg har købt en vinter jakke til hende i vinters, men den er ikke behagelig for hende. hun går helt stift når hun får den på og kan ikke bevæge sig ordentlig. Jeg har heldigvis fundet en anden jakke hun godt kan gå i, men den er ikke vandtæt.
Mit andet problem er hendes sele. Hun bliver glad når man spørger om hun vil med ud og gå tur, men lige så snart jeg tager selen frem kryber hun væk. Hun har haft tre seler og har ikke kunne lide nogle af dem. Roser hende når jeg giver hende den på og har prøvet at give hende godbidder i mens jeg gav hende den på, men dem gad hun ikke spise.
- Så er der nogen der kender en god sele eller et godt mærke ?
Håber der er nogen der kan hjælpe!
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 77
Har prøvet at vente med selen til vi er gået ud af døren, da Misha ikke har noget i mod selen ligeså snart vi kommer ud.
Jeg har også overvejet at droppe selen, men hun trækker en del når hun ser fugle eller en anden hund, og kan ikke lide når hun begynder at hive efter vejret når hun trækker
Men tak for hjælpen
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 7 Emner: 6 Svar: 280
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
Af jakker kan jeg varmt anbefale Hurrtas, selvom de koster en bondegård (omkring 500 kroner). Både min veninde og jeg bruger den jakke, og vores hunde elsker dem og kan sagtens lege længe i sneen. Vi fik at vide, da vi købte dem, at det er de varmeste dækkener, man kan få. De varmer også maven, og det er vigtigt på en lille hund, når den går med mavsen i sneen.
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
- her er den!
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 77
Har faktisk også siddet og kigget nogle gange på den jakke, for den ser bedst ud, men jeg er i tvivl om hun kan passe den
Mange tak for hjælpen
apr 2008
Følger: 1 Svar: 22
Jakke og sele til Chihuahua