1.258 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Adfærdsbehandler århus Adfærdsbehandler århus

Jeg har nu Været ude For to dårlige oplevelser hvor min lille hund en chihuahua har været uden snor og en stor hund også har været uden snor i hundeskoven og min hund er løbet og den store hund løber så efter min.. Min hund lider nu afvirkelig angst for store hunde smiley det gør så ondt i mit hjerte at hun skal have det sådan og oven i det er hun også bange for fremmede mennesker smiley

Er der nogen der kender en god adfærdsbehandler nær Skanderborg, Århus, Silkeborg eller Horsens ? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærdsbehandler århus
  • #1   27. feb 2012 Der er Ditte Nors hun bor i Voldby ved Hammel og hun er dygtig. Prøv at kigge på hendes hjemmeside www.hundensgaard.dk

• #2   27. feb 2012 ja undskyld man skal passe på ik at gøre hvores hunde til mendsker ,og skal havde hjælp til alt med dem.mange af jeres problemer med de små hunde er fordi de kommer op på armen lige så snart der kommer en stor ting på vej hend i mod jer , kan jo også lade være med at bruge de hunde skove ,der sker alt for mange ting og sager der

Kommentér på:
Adfærdsbehandler århus

Annonce