{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Chihuahua hvalpe alene-træning.. av! {{forumTopicSubject}}

.. så går alene-hjemme træningen igang!
Phoebe er 12 uger så det er på tide!
der er købt leverpostej ind til formålet, børnelågen er sat op (med forbedringer så Phoebe ikke kravler mellem tremmerne! smiley
- efter morgenmaden og vores morgen gåtur (som hun iøvrigt er virkelig dårlig til, ! hun hverken tisser eller "andet" udenfor endnu.. men vi træner) ga' jeg hende en stykke levepostej i hendes skål ,så det at komme ind "på værelset", er en god oplevelse.. jeg lukkede børnelågen og gik så igang med lidt huslige ting, phoebe begyndte at pive men jeg var der så hun kunne se mig men ignorerede det!.. efter lidt tid med piven og gåen frem og tilbage lukkede jeg hende ud, og gentog så en 10min efter.. gør jeg det helt forkert? det skal lige tilføjes at vi først fik Phoebe hjem d. 21/3 og at hun er MEGET "morglad" , ingen andre end jeg dur smiley min kæreste (som også bor i huset) kan ikke være alene med hende for så piver hun helt vildt og prøver at finde mig smiley vi har også een anden hund (Disney) som er en bla. af golden/cocker som aldrig var sådan.. så ved ikke helt om jeg gør det rigtige her? det er så let at læse om alenehjemme træning i de bøger jeg har lånt inden jeg fik phoebe, men ikke så let i praksis! hjælp søges!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua hvalpe alene-træning.. av!
Kommentér på:
Chihuahua hvalpe alene-træning.. av!

Annonce