1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hunde tricks ideer hunde tricks ideer

Hej HG ville lige høre om i havde nogle gode ideer til hvad jeg kan lære Bella af tricks. jeg har lært den mange og den har lige lært at åbne skraldepanden som jeg har lavet en video med, men håber i har nogle ideer. de må gerne være lidt svære, og lidt specielle. smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde tricks ideer
  • #2   27. apr 2012 der kommer lige en hel roman .. smiley

tænd, sluk lyset,

åben og lukke dør,

hoppe op på noget , blive der, sætte sig på bagben, og blive stående sådan. indtil der bliver sagt værsågod.

hente papir til næsen hvis den løber.

vente med at tage godbider indtil der bliver sagt værsågod. altså, først den ene , så vent, så nummer 2, så vent, så nummer 3..

håber det gav mening , har set videoer af de ting på nettet, så ved ikke lige hvordan man træner til at lære dem det. men kan man sikkert google sig til smiley

• #4   27. apr 2012 hej tak for de mange ideer. jeg har faktisk lært den at rydde op. jeg uploader lige en video med det smiley

• #6   27. apr 2012 det gør den skam også ;P hehe. er igang med at uploade et nyt trick. eller ikke rigtig et trick men den kan hente mit pinalhus smiley

• #9   27. apr 2012 stefan. det har jeg faktisk gået og tænk på men har aldrig lige fundet en god klokke eller lign. men hun går nok bare og ringer på den 24/7 så, for hun vil jo altid ud ;P

Kommentér på:
hunde tricks ideer

Annonce