{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

træning af hund på 8 måneder {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hund hosianna er enlig godt opdraget , hun er blevet trænet med ja og nej. men har 2 problemer med hende.
1: hun er endnu ikke renlig, hun besøger om natten selv om hun kommer ud når vi går i seng, hvor hun laver begge dele ig hun kan tisse på komando fx når jeg siger tis så , så tisser hun. hvordan træner man best renlighed ?

2 om natten går hun i vores vasketøjs kurv og tager mit undertøj og spiser det. det er altid mit undertøj og for det meste den nederst del smiley da hun var mindre tog hun altid os kun mine sko.
Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre så hun ikke kan komme til vasketøjet men vil osse gerne have at kurven kan stå i fred .. om natten sover hun enten i hendes kurv i hjørnet af sove værelset eller på hendes tæppe ved siden af vores seng eller oppe i sengen sammen med os. hvad kan jeg gøre med vasketøjet?

Hvordan træner jeg disse to ting bedst ? På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning af hund på 8 måneder
  • #1   9. maj 2012 1) Ud med din hund om natten også. smiley 1-2 gange afhængig af hvor mange uheld der plejer at komme.

2) Hunde er tiltrukket af udflåd, sved og sæd. Altså de mindre hyggelige ting. smiley Det har jeg i hvert fald læst engang, og jeg tror det passer... Måske det kunne være en mulighed? Du kunne måske pakke dit undertøj ind i et håndklæde når det ligger i kurven, så er det ikke sådan lige at få at fat på. En anden mulighed er, helt at gemme det væk. smiley

• #2   9. maj 2012 Op om natten og lufte... Start med at sætte vækkeuret til 3 timer efter i er gået til ro. Måske igen 3 timer efter alt afhængig af hvor lang tid i sover. Dagen efter til 3 timer og 15 min efter, og på den måde øger i gradvist.
    Ang vasketøj, så fjern det fra hendes niveau eller skaf jer en lukket vasketøjskurv hun ikke kan komme til at åbne.

• #3   9. maj 2012 køb et hegn eller kravlegård, der har så høje sider at hun ikke hopper ud, stil den ved sengen. den skal være så lille at hun føler hele kravlegården som seng, de færreste hunde vil besørge i deres seng. og vær så hurtig når hun begynder at blive urolig, så skal hun ud også selv om det er midt om natten.

ang vasketøjskurven, kan du ikke købe en kurv uden huller og med låg?

Kommentér på:
træning af hund på 8 måneder

Annonce