{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor høje spring?
  • #1   4. okt 2012 Gå efter dch's agilityregler smiley
    (link fjernet)

• #2   4. okt 2012 Julie: Takker mange gange! smiley

• #4   4. okt 2012 chanel<3 : Takker! Du gav mig virkelig et smil på læben! Din lille vovse er da også vildt nuttet! smiley

• #5   4. okt 2012 Husk det er en god ide, ikke at lave springene for høje til din hund, selvom den nok kan komme højere end de 40 cm smiley Der er mange unge, der ikke tænker over konsekvensen ved hunden springer højt, og i sidste ende ønsker ingen at deres hunde får dårlige knæ/ryg ved at have sprunget for højt.
    Din hund ser rigtig sød ud, men er du sikker på han ikke er højere? smiley

• #7   4. okt 2012 Rikke: Derfor jeg spurgte om hjælp o: vil indrømme jeg ikke har sprunget særlig højt med ham, da jeg synes spring på 20 cm. er meget sjovere end de der spring hvor det nærmest ser voldeligt ud (o: Men godt du skrev det! Jeg kunne jo være en af dem som bare lod den springer vildt.

chanel<3 : Takker igen! Giver lige igen da. smiley

• #8   4. okt 2012 Alberte S: Jeg så lige i en anden tråd, du godt var klar over hvor højt hunde bør springe smiley Hvor er det bare skønt at se smiley

Er du sikker på Buster ikke er højere end du har skrevet? Jeg har nemlig en tæve, der er lidt mindre end labben, og hun måler 48 cm smiley

• #10   4. okt 2012 Rikke P: Jeg skal se om jeg kan måle ham igen. Men er meget sikker på at han ikke er over 48 cm o: det svarer jo til en stor hund i følge det øverste link på siden o:
    Måske det kan have nået at gøre med at han er en F1(Formel 1) og hans forældre var alligevel højere end ham, han er rigtig lille af racen. o: smiley

chanel smiley : Bliver altså lige nød til at skrive, at selv vores dyrlæge roser for han ansigt og at det er synd vi ikke vil avle videre på ham smiley

• #11   4. okt 2012 Og han har et bedårende ansigt smiley
    Det man skal bemærke ved agilityregler er at mellemrace hunde kommer ind under de store (min kan jo slet ikke hampe op med sådan en border collie, på en agility bane) Hvis du er i tvivl om hvor du præcist skal måle stang, kan du se på nedenstående billede, da jeg simpelthen ikke kan få ind i mit hovedet han skulle være mindre end min tæve (for sådan ser han ikke ud) smiley
    Held og lykke med træningen smiley

profilbillede
  • #12   4. okt 2012 Vil prøver at måle ham igen. Synes også din lille vuffer ser nået mindre ud o:
    Takker for de rigtige gode råd ! Dem skal jeg nok kunne bruge ang. målning.
    Må lige hjem og få det gjordt, ved ikke om kan huske at skrive det herinde vis nu i ville vide hvor høj han så er o:

• #13   4. okt 2012 Alberte: Jeg kan godt forstå hvis du synes det, for jeg er ikke så god til det der med at opdatere min profil smiley De billeder jeg har her inde er hun max 5 måneder på smiley Jeg må da lige huske at få den opdateret med de nyeste billeder smiley

• #14   4. okt 2012 Dengang jeg gik til agility var hunde fra 45 cm og op efter store og skulle springe ca 55 smiley
    Så din går under mellem smiley

• #15   4. okt 2012 Lille: Hunde med en skulderhøjde op til og med 34,99 cm.
    Mellem: Hunde med en skulderhøjde mellem 35,00 og 42,99 cm.
    Stor: Hunde med en skulderhøjde på 43,00 cm og derover.

Hundene skal springe
    lille : 25 - 35 cm
    mellem : 35-45 cm
    store: 55 - 65 cm

og der er absolut ingen grund til at springe højere med dem, men det kan jeg høre du heller ikke gør, så det er bare super smiley God fornøjelse med det.

• #16   4. okt 2012 Okay! Han var ihvertfald ikke 37 cm o:! Ved ikke hvordan jeg kunne finde det tal! Han er 50/51 cm o:
    Men synes virkelig ikke at han passer ind til at være en stor hund. Hmm..

• #17   4. okt 2012 Su behøver jo heller ikke springe højt med ham, medmindre du vil konkurrere. Det er jo dig der bestemmer det smiley

• #18   4. okt 2012 Tjah.. Mine "stævner" i min egen have, helt alene, der vinder vi jo altid ligemeget hvor høje springene er. - Lol!
    Men plejer bare at tage det seriøst og lade som om jeg var til et stævne. Så ville jo gerne gøre det rigtig. Så må jeg bare lege han er en mellem hund. Men takker for jeres svar. o:

• #19   7. okt 2012 Jeg havde en blanding på 46 cm. han havde dispension fra dyrlægen at han skulle springe mellen, da hans skulder på et tidspungt havde været gået af led.

Kommentér på:
Hvor høje spring?

Annonce