551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Helt off topic - Anbefal en blodtryksmåler Helt off topic - Anbefal en blodtryksmåler

Kære alvidende HG’ere smiley

Jeg har i dag været til kontrol på hospitalet. I den forbindelse skal jeg hver gang måle mit blodtryk. Og ak og ve! Det er alt, alt for højt! I dag var det skyhøjt smiley

Jeg har ved flere lejligheder haft en måler med hjem, hvor jeg i en periode på en uge til en måned har målt mit blodtryk hjemme. Her har det ligget i den helt lave ende og desværre bevist, at jeg helt sikkert lider af “hvid kittel syndrom”. Fandens osse, fo det gør tingene noget mere besværlige smiley

Nu har lægen så bedt mig om at investere i en blodtryksmåler for ikke at ende med at skulle have unødig medicin. Så kan jeg forud for kontrollen måle mit blodtryk hjemmefra og derved undgå de alt for høje målinger.

Jeg kan ved lidt surfen rundt se, at der er stor forskel i prisen...men hvilken en skal jeg vælge? De ligger i prisleje fra ca 300-3000 kr. Det er immervæk et stort spring. Og skal sådan en kalibreres, når den er til mit behov?

Til info så lå alle mine niveauer pænt og inden for normalen. Også det jeg var til kontrol med. Jeg er i et langvarigt forløb med en kronisk sygdom, der er under fuld kontrol og har været det i de sidste 3 år (eller er det 4 smiley )

Så kære HG’ere...kan I anbefale mig en blodtryksmåler?

På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt off topic - Anbefal en blodtryksmåler
Kommentér på:
Helt off topic - Anbefal en blodtryksmåler

Annonce