Når træningen går op i en højere enhed - lydighed Når træningen går op i en højere enhed - lydighed
Et lille aften-glædes indlæg herfra.
Har været ude og træne med min islandske fårehund her i eftermiddag. Aiko bliver 1 år om 9 dage og er efterhånden ved t være en sand engel. Han går fantastisk lineføring, spor osv. I dag havde jeg kæmpe succes med felt søgning hvor jeg lagde tre nye genstande ud i et nyt stykke skov ved en bunker. Han fandt alle tre ting med det samme. Det er så fantastisk at mærke hunden virkelig brænder for at arbejde og tilfredsstille.
Jeg havde aldrig i mit liv troet jeg skulle blive så interesseret i lydighedstræning.
Fantastisk træning! Vi skal til intern konkurrence i DCH i i "ny-c" her i slutningen af november - spændt!
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 792
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 116
Det herligt når man så kommer hjem og stadig har en uopdragen hund som kører hele "gamet" herhjemme
mar 2007
mar 2007
mar 2007
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 792
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 80 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 358 Svar: 14.631
Det lyder dælme godt - og tillykke med at du har "fundet ud af" at glæden ved at træne med sin hund er mange gange større, end når man bare går tur med den
mar 2007
Det er min nye bedste ven, som følger mig i tykt og tyndt. Havde aldrig troet det var muligt efter jeg mistede min elskede hest sidste år. Aiko viger aldrig fra min side
Når træningen går op i en højere enhed - lydighed