{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Haha det er så grinern {{forumTopicSubject}}

Har jeres hunde også noget for laserlys altså sådan en rød eller grøn prik som de bare skal dræbe, mine går helt amok når jeg finder laseren frem og begynder at springe helt vildt, det sjoveste er at hvis jeg kommer til at bevæge laseren i et bestemt mønster så regner den ene af mine hunde det mønster ud og så er den allerede der hvor prikken kommer, før den overhovedet er der. smiley det er så genialt.

God aften til alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Haha det er så grinern
  • #1   17. nov 2012 pas på med at bruge den for meget.. det kan (har jeg læst) være meget stressenede for både hunde og katte, at de IKKE kan fange den ! smiley

men tror bestemt ikke der sker noget ved at lege engang i mellem. mine katte er også helt fjollede med den. de få bare en godbid hver gang de fanger den smiley

• #2   17. nov 2012 Ja det ser nok sjovt ud.. men synes jeg engang har læst et sted at det stresser hunden og det var en rigtig dårlig ting at gøre med sin hund.

• #3   17. nov 2012 Cindy har været understimuleret og udviklet en svær glæde for lyspletter og skygger.. Hvis hun her en laserplet er der ingen kontakt og hun bliver usundt fokuseret på den..

Det kan bestemt være sjovt, men jeg er af den overbevisning, at for meget laser-leg giver skade..

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #5   17. nov 2012 I øvrigt er det meget nemt at komme til at ramme dem i øjnene med det. Så det kan godt være det er sjovt for ejeren, men for hunden er det lig med stress og potentiel synsskade.

• #6   17. nov 2012 Jeg gør det også kun engang imellem lige når de sådan ser lidt triste ud så får de lige en tur gennem huset, det er meget kontrolleret leg og ligeså snart der er en af dem der røre prikken så slipper jeg så prikken forsvinder og så får de godbidder og så bliver laseren lagt væk, det er sådan set bare for hyggens skyld og en god mulighed for lidt godbidder til hundene smiley

• #7   17. nov 2012 Jeg har haft en kat der blev fuldstændig besat af lyset og skulle have en kold tyrker, så laserlys leger vi ikke med mere, for det var ikke rart at se på. Jeg har dog hørt at der er mindre fare for det sker hvis man indarbejder et "slutpunkt" når man slukker for laseren, sådan at lyset "forsvinder" væk det samme sted hver gang.

• #8   17. nov 2012 Jeg kender en, der havde en hund, som ikke kunne koncentrere sig hvis der var noget lys der bevægede sig. Det er pga. ejeren legede med laser da den var hvalp. Nu er den aflivet, fordi den ikke kunne "redes". Hunden var helt "væk", fuldstændig stresset og udmattet hele tiden.
    Man kunne ikke have gardinerne trukket fra om sommeren, og var den ude og lege i haven lavede den ikke andet end at jage insekter. Man kunne kalde og kalde, og endda røre den uden den reagerede.

Kommentér på:
Haha det er så grinern

Annonce