{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua og agility?
  • #1   19. dec 2012 kan ikke se hvorfor den skulle tage mere skade end så mange andre racer?

• #2   19. dec 2012 Det ska blot være en bane som er indstillet til dens højde så kan du godt plus der ska tages forbehold mens den ikke er udvokset endnu men det ska der nu gøres ved alle hunde smiley

• #3   19. dec 2012 Det kan man godt, har haft flere super-dygtige chihuahuaer på ag-hold.
    Men hvis man vil være sikker på at vinde, ville jeg ikke råde dig til en chi

Hvis du vil konkurrere og den bliver god, kommer en lille hund i lille klasse til at springe relativt højt og det slider selvfølgelig på hele kroppen. Direkte skadeligt vil jeg nok ikke sige det er.

• #4   19. dec 2012 Vi har lavet agility på hygge plan, Eddie er rigtig flad for det, men eftersom han ikke er så god med alle hunde ville jeg bare helst gøre det selv og lige nu bor vi i lejlighed, så det må desværre vente (:

• #5   20. dec 2012 Tak for de super gode svar alle sammen smiley
    Jeg har i forvejen en shetland sheepdog jeg træner agility (konkurrence) med..
    Så min chihuahua skal bare bruges til noget "hygge" agility.. Så det vil jeg i hvert fald afprøve nu, for det virker til at hun har lysten til det smiley

Kommentér på:
Chihuahua og agility?

Annonce