Ishøj brugshunde klub ? Ishøj brugshunde klub ?
Nogen som har trænet der eller træner ?
Timo og mig skal starte til træning der, onsdag d. 16
kunne godt tænke mig at høre noget mere om klubben jeg fik den anbefalet inde på facebook af et medlem af en muskelhunde side ?
det har været svært for os at finde en klub hvor der ikke blev gjort forskel på os, og at han ikke skal have mundkurv på, og det skal han ikke der
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
For at fortsætte fra sidst, så husker jeg i hvert fald, at det var meget normalt og naturligt at flere af hundejerne tog deres hunde i nakken, lagde dem ned og råbte store ord, uden indgriben fra trænerne.
Men nu er det jo 4 år siden, så de kan have ændret sig siden sidst.
Jeg vil foreslå, at du tager derud, snakker med dem og oplever deres træning uden hund. Så kan du se, om det er et sted for dig.
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 197
jeg vil da håbe at det hår andret sig på det kraftigste, det vil jeg ikke være med til og det vil min hund sku heller ikke!
kunne være jeg skulle tage der ud her en af dagene og se hvordan det foregår inden jeg betaler 600 kr til dem for at starte der..
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 520 Svar: 12.522
aug 2011
hvordan har de det med muskelhunde ? og kender du til Ishøj brugshunde klub
aug 2007
Så vidt jeg ved er muskelhunde velkomne hos Betina.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
aug 2011
okay, har du evt. trænet der for nylig ? der var rigtig mange der ude igår og de virkede alle sammen rigtig søde, men er sku kommet lidt i tvivl nu mht. til deres træning.
men vil da lige prøve at forhøre mig hos Betina
aug 2011
aug 2011
http://www.ishoej-brugshundeklub.dk/
aug 2007
Hvis de taler operant indlæring, positiv forstærkning, klikkertræning, motivation osv, så er den nok "god nok". Hvis de istedet bruger ord som lederskab, adfærdskorrigering, håndtering af drift osv., så er det et sted jeg personligt ville holde mig fra
aug 2011
men ville gerne høre fra nogen som har trænet der for nyligt.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Jeg har anbefalet en ven at starte derude, og jeg håber ved "gud" at det er ordenlig træning..............
Hvis jeg hører det mindste om at kaste hunden/hvalpen om på ryggen, flå i linen, slå eller andet negativt, råber jeg meget højt..........................
aug 2011
hvilken en af instruktørene kender du ? og ved du hvilke hold han træner ?
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 986
Maria, Marlene og Carsten var også trænere dengang, og jeg husker Carsten som klart den bedste og mest "moderne" træner.
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 48
jeg er heeelt vildt glad for at være der ude. Motivation, klikkertræning, positivindlæring osv. det kan jeg nikke ja til. Det er så ikke alle der f.eks. bruger klikker, det er jo op til den enkelte ejer.
Jeg har en meget følsom staff på et år, og hun er ikke blevet skræmt af at være der ude, hun elsker det, og nyder at komme der.
Louise O. Jeg håber da at se dig derude
aug 2011
dejligt at høre fra en som træner der ude!!
hvilket hold træner du på ? min han er nemlig også meget følsom og især hvis man er hård, alt arbejde med ham skal gøres positivt.. så super dejligt at høre (:
jamen jeg håber da også vi ses derude, jeg starter onsdag d. 16 kl 18 (:
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 48
Jeg er næsten ikke i tvivl om at du vil blive glad for at være der. Jeg faldt ihvertfald for det lige med det samme, selvom jeg nu ikke synes at det var sjovt at træne freja i starten, da hun er meget meget stædig, så hun ville intet til at starte med. Trænerne er super søde og jeg har lært så meget af at være der ude.
Hvem er træner på dit hold?
aug 2011
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
Ønsker i at vide mere om vores klub, så må i meget gerne kontakte mig pr.telefon. Mit nummer finder i på vores hjemmeside www.ishoej-brugshundeklub.dk eller www.jenos-medina.dk.
aug 2011
Super dejligt også at høre fra en instruktør
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 74 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 360 Svar: 14.485
<i>Men personligt checker jeg altid instruktørernes uddannelse, for det plejer at fortælle mig det jeg gerne vil vide. Og det gør det ikke rigtigt der.</i>
Så er det da fordi jeg er bedre til at google end du er
Se her om en af instruktørene :
<b>3 x på Etologisk institut, 4 gange på kursus med Søren Bjæverskov (hundekurser.nu), klikkerkursus med Ismael De Vos, lydighedskursús med Vejlko Stanisic (darkfall.rs), diverse foredrag omhandlende politihunde, narkohunde og bombehunde, foredrag om ulve med Runar Næss, lydighed og gruppe C med Martin Knudsen.</b>
Det er da ikke så ringe, vel
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 2
aug 2011
Ishøj brugshunde klub ?