1.619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Ishøj brugshunde klub ? Ishøj brugshunde klub ?

Nogen som har trænet der eller træner ?
Timo og mig skal starte til træning der, onsdag d. 16
kunne godt tænke mig at høre noget mere om klubben jeg fik den anbefalet inde på facebook af et medlem af en muskelhunde side ?
det har været svært for os at finde en klub hvor der ikke blev gjort forskel på os, og at han ikke skal have mundkurv på, og det skal han ikke der

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ishøj brugshunde klub ?
  • #1   8. jan 2013 Så røg tråden herover...

For at fortsætte fra sidst, så husker jeg i hvert fald, at det var meget normalt og naturligt at flere af hundejerne tog deres hunde i nakken, lagde dem ned og råbte store ord, uden indgriben fra trænerne.
    Men nu er det jo 4 år siden, så de kan have ændret sig siden sidst.

Jeg vil foreslå, at du tager derud, snakker med dem og oplever deres træning uden hund. Så kan du se, om det er et sted for dig.

• #2   8. jan 2013 ja, havde ikke lige set den var landet i off topic, og tænkte jeg ville få lidt mere respons her (:
    jeg vil da håbe at det hår andret sig på det kraftigste, det vil jeg ikke være med til og det vil min hund sku heller ikke!
    kunne være jeg skulle tage der ud her en af dagene og se hvordan det foregår inden jeg betaler 600 kr til dem for at starte der..

• #3   8. jan 2013 Hvis du gerne vil have positiv træning i det område, så ville jeg nok istedet kigge på www.dogwise.dk i Greve smiley

• #4   8. jan 2013 Karina og møghundende.
    hvordan har de det med muskelhunde ? og kender du til Ishøj brugshunde klub

• #5   8. jan 2013 Jeg har kun hørt, at de bruger gammeldags metoder, og der er intet på deres hjemmeside under instruktøroversigten, der fortæller mig, at de har været på nogle af de anerkendte uddannelser og kurser med positiv indlæring. Men det kan man selvfølgelig spørge ind til.

Så vidt jeg ved er muskelhunde velkomne hos Betina.

• #6   8. jan 2013 Jeg starter til træning hos betina (dogwise) d.26-1 det glæder jeg mig til, det er indendørs i en hal, så man ikke skal tænke på vejret udenfor. Havde også besøg af hende som adfærdsbehandler i sidste uge, hun er dygtig og rar. Men ved ikke med muskelhunde, men det må du spørge hende om smiley

• #7   8. jan 2013 Karina og møghundende.
    okay, har du evt. trænet der for nylig ? der var rigtig mange der ude igår og de virkede alle sammen rigtig søde, men er sku kommet lidt i tvivl nu mht. til deres træning.
    men vil da lige prøve at forhøre mig hos Betina

• #8   8. jan 2013 er der nogen der ved om hun evt svare på sms'er da jeg er i skole nu og ikke har mulighed for at ringe til hende før sent i aften ? vil gerne høre om muskelhunde er velklomen hos hende

• #9   8. jan 2013 altså her står der godt nok de bruger positiv træning
    http://www.ishoej-brugshundeklub.dk/

• #10   8. jan 2013 Nej, jeg har aldrig trænet der, og det er også derfor jeg ikke vil udtale mig alt for kategorisk. Men personligt checker jeg altid instruktørernes uddannelse, for det plejer at fortælle mig det jeg gerne vil vide. Og det gør det ikke rigtigt der. Men prøv da at spørge ind til deres metoder og filosofi?

Hvis de taler operant indlæring, positiv forstærkning, klikkertræning, motivation osv, så er den nok "god nok". Hvis de istedet bruger ord som lederskab, adfærdskorrigering, håndtering af drift osv., så er det et sted jeg personligt ville holde mig fra smiley

• #11   8. jan 2013 Okay, vil prøve at ringe til dem, og tage der ud og se hvordan de træner.
    men ville gerne høre fra nogen som har trænet der for nyligt.

• #12   8. jan 2013 Jeg kender en af instruktørene. Han er yderst reel i sin træning.
    Jeg har anbefalet en ven at starte derude, og jeg håber ved "gud" at det er ordenlig træning..............
    Hvis jeg hører det mindste om at kaste hunden/hvalpen om på ryggen, flå i linen, slå eller andet negativt, råber jeg meget højt..........................

• #13   8. jan 2013 Lea, ja det vil jeg da også håbe.
    hvilken en af instruktørene kender du ? og ved du hvilke hold han træner ?

• #14   8. jan 2013 Da jeg gik der havde nærmest hele trænerholdet Rottweilere. Jeg kan se, at de er skiftet ud med Malinois siden da.
    Maria, Marlene og Carsten var også trænere dengang, og jeg husker Carsten som klart den bedste og mest "moderne" træner.

• #15   8. jan 2013 Jeg har trænet der ude i et år nu, og jeg synes nu ikke at der bliver hårde/gammeldags metoder, tværtimod.

jeg er heeelt vildt glad for at være der ude. Motivation, klikkertræning, positivindlæring osv. det kan jeg nikke ja til. Det er så ikke alle der f.eks. bruger klikker, det er jo op til den enkelte ejer.

Jeg har en meget følsom staff på et år, og hun er ikke blevet skræmt af at være der ude, hun elsker det, og nyder at komme der.

Louise O. Jeg håber da at se dig derude smiley

• #16   9. jan 2013 Nadia R
    dejligt at høre fra en som træner der ude!!
    hvilket hold træner du på ? min han er nemlig også meget følsom og især hvis man er hård, alt arbejde med ham skal gøres positivt.. så super dejligt at høre (:
    jamen jeg håber da også vi ses derude, jeg starter onsdag d. 16 kl 18 (:

• #17   10. jan 2013 Jeg er lige rykket op på mandagsholdet kl. 18. smiley
    Jeg er næsten ikke i tvivl om at du vil blive glad for at være der. Jeg faldt ihvertfald for det lige med det samme, selvom jeg nu ikke synes at det var sjovt at træne freja i starten, da hun er meget meget stædig, så hun ville intet til at starte med. Trænerne er super søde og jeg har lært så meget af at være der ude.
    Hvem er træner på dit hold?

• #18   10. jan 2013 Dejligt, det håber jeg virkelig også vi gør, selvom det nok heller ikke blir så sjovt til at starte med, han vil bare stå og pibe fordi der er så mange hunde smiley og blive helt ustyrlig af glæde smiley er faktisk ikke helt sikker ved bare det er onsdag kl 18 smiley

• #19   10. jan 2013 Hej.. Jeg vil lige slå en ting fast med syvtommer søm. VI bruger IKKE gammeldags metoder til at træne hundene i klubben, da alt vores træning er bygget op omkring positiv indlæring. Alle instruktører har været på kurser vedr. indlæring og adfærd, og flere af os går til prøver med vores egne hunde.Og ja.. Jeg er instruktør i klubben. smiley
    Ønsker i at vide mere om vores klub, så må i meget gerne kontakte mig pr.telefon. Mit nummer finder i på vores hjemmeside www.ishoej-brugshundeklub.dk eller www.jenos-medina.dk.

• #20   10. jan 2013 Carsten.
    Super dejligt også at høre fra en instruktør smiley hvilke hold træner du ?

• #21   10. jan 2013 Karina -

<i>Men personligt checker jeg altid instruktørernes uddannelse, for det plejer at fortælle mig det jeg gerne vil vide. Og det gør det ikke rigtigt der.</i>

Så er det da fordi jeg er bedre til at google end du er smiley

Se her om en af instruktørene :

<b>3 x på Etologisk institut, 4 gange på kursus med Søren Bjæverskov (hundekurser.nu), klikkerkursus med Ismael De Vos, lydighedskursús med Vejlko Stanisic (darkfall.rs), diverse foredrag omhandlende politihunde, narkohunde og bombehunde, foredrag om ulve med Runar Næss, lydighed og gruppe C med Martin Knudsen.</b>

Det er da ikke så ringe, vel smiley

• #22   11. jan 2013 Louise.. Du skal sjovt nok starte på det hold som Maria og jeg træner om onsdagen. smiley

• #23   11. jan 2013 Carsten, der vil jeg da glæde mig til smiley

Kommentér på:
Ishøj brugshunde klub ?

Annonce