{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Miljø træning, man må jo gribe enhver situation ;-) {{forumTopicSubject}}

Goofy og jeg har lige været på vores middags-gå-tur. Det regnede og goofy ville bare gerne hjem efter ca. 100 meter, da han havde gjort hvad der skulle gøres.

Vi bor i lejlighed, med undeliggende parkerings kælder, som vi i dagens noget våde anledning gik igennem, da postkassen alligevel skulle tømmes.

I Parkerings kælderen ser jeg, at der er en som har "glemt" sin indkøbs vogn. tavligt ikke at kører den tilbag til butikken var min første tanke hvor efter jeg blot går forbi.
En tanke slår herefter ned i mig, og jeg husker noget med en anden tråd her på hg om at kører rundt med sin hund i trillebør.
Nu er trillebører ikke det første jeg kommer forbi her i kbh. Jeg får da lyst til at se hvordan goofy vil reagere på at blive kørt rundt i en indkøbsvogn i stedet for.

Er han en kylling, er han ligeglad, vil han se tåbelig ud eller gider han ikke. scenarierne er mange, men here we go.

Næste spørgsmål, hvordan skal jeg få ham op i vognen? bærer ham, tja, kan jeg godt 33 kg langenet dober dreng, ikke helt fair. Spring selv, uha der er højt op. og den triller overraskende godt af en efterladt indkøbsvogn. beslutningen falder på at jeg løfter barne sædet så han selv kan kravle op.

Og en to tre, wupti der sidder så min 1½ år gamle dreng og troner i en indkøbsvogn. Kan hermed fortælle at han ser tåbelig ud! ud og op, hopper han glædeligt i den larmende ustabile tingest.
Han får ros og en lille guf og så kører vi ellers en tur, ned og tømme postkassen, ca. 100 meter, lidt rundt og tilbage igen. Goofy glor lidt på mig og syntes det er noget mærkeligt fis sådan at blive parkeret i en tremme indkøbs vogn der larmer og er kold. Men han acceptere og der falder da også en guf af løbende under turen.

Vi når tilbage til udgangspunkte, jeg løfter igen barnesædet, så goofy kan kravle ned selv. Han vælger så her at lave en lille piruette af glæde over at have "fast" grund under fødderne og sætter sig, afventende på hvad jeg nu kan finde på at mærkelig ting vi skal lege.

Så til alle jer ande tossede hunde-ejere som jeg. Grib enhver chance for at miljø træne og have det sjovt med jeres hund.
Ved ikke rigtig hvad mit formål med denn tråd er, for selvfølgelig griber vi enhver trænings/lege mulighed når de sådan præcentere sig selv på et sølvfad.
Håber i det mindste i har fået et smil på læben her i denne kølige regntid, som har lagt sig over landet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miljø træning, man må jo gribe enhver situation ;-)
Kommentér på:
Miljø træning, man må jo gribe enhver situation ;-)

Annonce