{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Kan man selv træne agility {{forumTopicSubject}}

hej HG
jeg har et agility sæt (med, spring, vippe mm.) men kan jeg godt træne min hund, selvom at den ikke har gået til agility? (angående de ''rigtige'' kommandoer.) smiley


...eller er det bedst, at jeg melder mig ind på et agilityhold? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man selv træne agility
  • #1   2. jun 2013 Det gør jeg, men bare for sjov og aktiveringens skyld. Gør det sikkert hammerforkert, menhvis man ikke skal konkurrere kan det jo være ligemeget:-)

  • #2   3. jun 2013 Man skal bare være sikker på at man ikke skader hunden... ved bl. a. at springe alt for højt som mange har en tendens til.....

  • #4   3. jun 2013 Hvis du har styr på hundens muskulatur og hvor høje springene må være, samt sat dig ind i hvordan man opvarmer hunden korrekt og strækker ud bagefter, så kan du godt gøre det selv :-)-.


  • #5   3. jun 2013 Der er mange ting man lærer til træning, såsom hvordan man varmer sin hund op og ned bedst, hvor højt den må springe og man lærer springteknikker samt selvfølgelig førerens placeringer smiley

    Men som mange andre siger, hvis det bare er for aktiveringen hjemme kan du sagtens træne, men jeg vil nu stadig anbefale at starte et sted smiley
    Det er så hyggeligt, du får ti gange mere ud af det og man få bestemt nye bekendtskaber smiley


Kommentér på:
Kan man selv træne agility

Annonce