Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chi træning
  • #1   24. jul 2013 Dæk indlæres på hvalpeholdene ved at man placerer sin hånd på jorden med en guf under. Der må intet siges. Når hunden lægger sig, roser man og giver guffen.
    Dette gentages nogle gange her og der. Først når bevægelsen er sikker, sætter man kommando på.

• #2   24. jul 2013 Jeg har godt nok ikke chi, men mine to er stadig små, og jeg har haft rigtig meget glæde af klikkertræning, og fx dæk, er de blevet meget bedre til på den måde end den mere traditionelle smiley

Hvis du får lyst til at prøve kræfter med klikkertræning, så er der gratis introduktionskursus på email du kan tilmelde dig på http://www.canis.dk/ smiley

• #3   24. jul 2013 tålmodighed smiley har selv en...min datter kan lære hendes collie flere ting,mens jeg stadig øver sit :D... hun gider ikke,hun er ellers nem, kommer når jeg kalder,1. gang...går pænt i snor,altid bag mig...er en nem hund,men øvelser,det er hun godt nok langsom til...men collien er der imod rigtig hurtig..hun kan så meget allerede

Kommentér på:
Chi træning

Annonce