{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Mental stimulering hjemme {{forumTopicSubject}}

Som vi nok alle ved, så har vores dejlige hunde godt af noget daglig mental stimulering, udover gåtur.
Derfor kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide, hvad i laver med jeres hund, for at stimulere den derhjemme?
Har i nogle bestemte lege/øvelser el.lign, som i laver med hunden, eller forbereder i noget, som den selv kan hygge sig med?

Fortæl gerne alt hvad i laver med/til jeres hund(e), det kan jo være vi kan få inspireret hinanden til nye ting. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mental stimulering hjemme
  • #2   13. aug 2013 Vi klikkertræner. Og så har vi en masse hundespil, foderkegler og så hænger jeg ost i vores hæk, som de skal finde. Nogen af stykkerne skal de hoppe en del for at kunne nå. De hænger i forskellige højder.
    Så alm. søge godbid-leg, og også hvor jeg begraver godbidderne (enten i haven under blade eller indenfor under et hav af tøj).
    Sokker med godbidder. Plastikbøtter med låg, hvor de skal pille låget af for at få en godbid. Godbidsbolde. Finde godbidder under kopper og under en madskål (Både på hovedet men også hvor den vender den rigtige vej... Vores har stadig et lille hulrum under sig, og når den står rigtigt er den svær at vælte omkuld).
    Og så går vi spor.

Det er nok det vi mest laver :o)

• #4   13. aug 2013 Søgning af guf, både på græs, i bolde, gemt i huset osv.
    Frosne kong'er, ben mv.
    Rallytræning

• #5   13. aug 2013 Her hjemme har aften idag gået med at indlære et nyt trick, jeg hygger mig og hundene hygger sig og ligger nu og snork bobler hehe
    Ellers laver jeg søgning i haven hvor jeg kaster foder eller godbidder på græsset, ellers skærer jeg pølser ud og lader hundene blive inde mens jeg går ud i haven og gemmer dem alle mulige steder og under ting.

Kommentér på:
Mental stimulering hjemme

Annonce