{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

HJÆLP, min hund er en bitch :) {{forumTopicSubject}}

Hej hundeejere...

Jeg er den heldige ejer af en 1,5 års gammel Shih tzu. Hun er skøn som dagen er lang, men er begyndt at opføre sig dårligt overfor andre hunde. Når vi er i hundegård finder hun en pind og løber rundt for at få de andre hunde til at løbe efter hende, det elsker hun. Men får de fat i hendes pind, begynder hun at snappe ud efter dem. Dette kan nogle gange føre til slagsmål, hvis den anden hund svarer igen. Jeg kan ikke finde ud af om det er normal hundeadfærd? Om det er okay at hun passer på sin pind, når de andre "stjæler" den? Om jeg skal skælde hende ud, hvilket jeg ikke tror hun forstår? Om jeg skal forbyde hende at finde pinde, netop så dette ikke sker. Kan mærke på mig selv, at jeg ikke gider gå i hundegård, da jeg konstant skal være obs på hende og hvad hun laver... Er der nogle af jer, der har oplevet noget lignende?! Eller blot har en holdning til det?!?

Jeg håber I kan hjælpe...

Mvh. En lidt frustreret hundeejer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP, min hund er en bitch :)
  • #1   5. sep 2013 Jeg kommer aldig i vores hundegård hvis der er andre hunde, og slet ikke hvis der skal leges med pind. Det er at bede om problemer.

Og ja, din hund er helt normal.

• #2   5. sep 2013 Det er jeg glad for at du siger, tak...

• #6   5. sep 2013 Hej Stine smiley Ja, det er Futte.. igen.. Hver sin hund, hver sine problemer smiley Det går mig bare på... Jeg har ikke været i hundegården... Men netop i de gamles by. Og du har ret, det er når der kommer nye hunde, som hun ikke kender. De starter med at lege fint, men så udvikler det sig... Igår var det Steve (Han er nu ikke ny, men vi møder ham ikke så tit) og idag var det en fransk bulldog blanding (Lidt mere atletisk og uden lyd på) Begge hanhunde og meget fredelige... Det er noget hun er startet på indenfor de sidste 2 månededer...

• #7   5. sep 2013 Kommer hun snart i løbetid? Syntes godt at mine tæver kan bliver sådan når der nærmer sig smiley

• #8   5. sep 2013 Hun har lige været for 1 måned siden og lugter/dufter stadig lidt... Det havde i hvert fald været en forklaring..

• #10   5. sep 2013 Min tæve bryder sig ikke om fri leg med mere end een hund ad gangen. Hun kan ikke overskue det. Synes du skal lade være med at tage i hundegård med hende, det lyder til det frustrerer hende mere end det glæder hende.
    Ja din hund er normal

• #11   5. sep 2013 Hvilken løbetid har det været? Syntes mine tæver får deres egne meninger efter anden løbetid.

• #12   5. sep 2013 Stine: Ja, det lyder meget fornuftigt med at lade hende se dem an... Og som Lotte skriver, skal jeg nok til at gå nogle flere lange ture og krudte hende af på den måde.
    Stefan og Line: Det er sjovt du skriver det for det er andet løbetid hun lige har haft og jeg kan mærke markante ændringer i hendes adfærd...Så måske er Futte bare en bestemt dame og jeg må tilpasse mig derefter...:)

• #15   6. sep 2013 Så er det jo nok derfor, jeg syntes altid de er værst et par måneder efter, så dæmpes det lidt igen, men de får deres egne meninger smiley

• #16   10. sep 2013 Min hun blev også helt anderledes efter tredje løbetid, hun gider ikke andre hunde og snerrer af dem og gør udfald, hun gider ikke lege så meget som hun gjorde før og i agility er hun stået helt af på den .... nogle hunde er ok, men generelt er tæver no go ... Og ja det er godt nok lidt stressende at have fået sig en gimpe hund lige pludselig smiley

Kommentér på:
HJÆLP, min hund er en bitch :)

Annonce