{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Hvordan for jeg hans opmærksomhed? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg vil rigtig gerne lære min hund at gå pænt men, det er rigtig svært når jeg ikke kan få hans opmærksomhed. Vi træner et sted hvor han ikke kan blive forstyrret. Jeg har altid godbidder med men, kan stadig ikke få hans opmærksomhed. Har i nogle gode råd? smiley

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan for jeg hans opmærksomhed?
  • #1   17. sep 2013 Endnu bedre godbidder!
    Nu ved jeg ikke, hvad du bruger som godbidder.. Men pølsestykker, minifrikadeller, kyllingestykker.. den slags fungerer bare super godt! smiley

• #2   17. sep 2013 Derudover kan kontaktøvelser måske være super godt til at starte med smiley

• #3   17. sep 2013 Tusind tak for hjælpen! Har faktisk prøvet med noget pølse noget før men, der vil han heller ikke rigtig give mig hans opmærksomhed smiley

• #4   17. sep 2013 Det gælder om at finde noget som han virkelig synes er lækkert... Det kan være alt lige fra gulerødder, kylling, fisk, torskerogn, lever eller legetøj.

Når du har fundet den ting, så belønner du ham hver gang han søger kontakt med dig smiley

• #5   17. sep 2013 En ting vi har haft rigtig god succes med, mht. at få opmærksomheden når vi er ude at gå tur, er at hver gang de ikke reagerer når man vil have det, så vende om og begynde at gå den anden vej, og blive ved sådan indtil han finder ud af at rette hans opmærksomhed mod dig. En god idé er også at gøre det bare i ny og næ uden du har bedt ham om noget, men så han netop lærer at holde øje med dig. Du skal selvfølgelig også gøre dig spændende, så det bedste i verden er DIG!
    Det kan så godt være gåturen lige i den periode ikke bliver så lang, fordi man hele tiden går frem og tilbage på det samme stykke - men det hjalp os smiley

• #7   17. sep 2013 Vil sige det samme som Nanna...

Når i er ude og gå (man kan også øve det hjemme) så leg Rasmus Modsat, trækker han og vil en vej, går du bare den anden vej... Det første stykke tid går man nærmest i ring, en tur tager dobbelt så lang tid, men lige pludselig bliver det nemmere og nemmere smiley Bare tag den positive hat på og start med Rasmus modsat.. smiley

Har prøvet alt med godbidder, men han var opmærksom på godbiden og ikke mig, så det var en ommer smiley

Kommentér på:
Hvordan for jeg hans opmærksomhed?

Annonce