{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Core muskler
  • #1   28. dec 2013 Jeg mener at de dersens "Fitpaws" puder er til for det samme, evt kan waterwalk måske være et alternativ (men hør lige dyrlægen ad).

Link til fitpaws: http://www.bigbullies.dk/Shop/genoptraenings-udstyr/default.aspx

• #2   28. dec 2013 ej hvor sjovt! sad lige og så en video om de produkter og tænkte "de sælges nok ikke i DK endu" smiley

• #3   28. dec 2013 De produkter Fitpaws sælger, kan du finde en del billigere ved at gå i "menneske"butikker smiley
    Eksempelvis peanutbolden som ligger på omkring de 1000 hos dem, kan fåes for en halvtredser i harald nyborg. smiley Det er den vi bruger.
    Vippebræt fåes også en del billigere, i Bilka eller i sportsbutikker. Osv. smiley Så man kan spare en del, ved ikke lige at købe igennem Fitpaws smiley
    En luftmadras er jeg blevet anbefalet af både dyrlæge og fysioterapeut som "balancemåtte" (koster hos Fitpaws 750... Jeg gav 75 for min i Kvickly. Og så kan jeg endda sove på den :b ).

Men ja de er super gode til blid og skånsom muskeltræning. smiley

profilbillede
  • #5   28. dec 2013 Einstein: tusind tak for tipsene! Hvad hedder peanut bolden hos HN?
    Maj-Britt: Dyrlægen siger at det kunne hjælpe hende slappe af, men at det ikke ville gøre det store for hendes core styrke

• #6   28. dec 2013 Er det en ligge måtte du har købt i Kvickly Einstein? - jeg kunne godt tænke mig en måtte til hunde Fysio træningen nemlig smiley

Og til Louise: hvis du bor i Kbh så har de balance pude i yoga butikken på Østerbro til 200 kr. Ellers er der miinto.com, der købte jeg peanut bold for 87 kr, men den er muligvis for lille til springer spaniel.

God fornøjelse med øvelserne, det er hyggeligt at træne Fysio med sin hund.

• #7   28. dec 2013 Buch - bor i østjylland smiley Det er det, men det beste er når man kan se at det hjælper og hun løber rundt som en valp smiley vil lige kigge på miinto smiley

• #8   28. dec 2013 Ja legesyge hunde med mod på livet er det bedste smiley du skal være OBS på at miinto er kinesisk, så der kan komme told på 200 kr (skete for mig) men selv da var det væsentlig billigere end fitpaws..

• #9   28. dec 2013 Har lige været der inde og kigge og kan ikke finde den :S har du et link?

Kommentér på:
Core muskler

Annonce