{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Eddie skal slappe af. {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag fået noget smertestillende til Eddie og fået af vide han skal være rolig de næste 4 uger, fordi han har gået og haltet og har lidt ondt i sin hofte.
Eddie kan godt blive belastende når han ikke får fyret krudtet af, så har brug for nogle gode ideer, til at få ham kørt død uden at springe og løbe rundt.

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eddie skal slappe af.
  • #1   3. feb 2014 Smid nogle godbidder rundt omkring som han så skal snuse sig frem til
    Det siges at de bruger deres sanser så meget at det trætter dem lige så meget som en lang gåtur smiley


  • #2   3. feb 2014 Det har jeg også tænkt på, men vi bor i en lille lejlighed og har ikke rigtigt nogen steder at gemme godbider henne.
    Vi har købt sådan en Kong som vi fylder og fryser, det kan han bruge 1/2 time på og virker rigtig godt, er bare bange for den bliver kedelig hvis han får den for tit


  • #3   3. feb 2014 Jeg gør det når det er indendørs leg at jeg lukker Linka ud i gangen så gemmer jeg frolic forskellige steder hvorefter jeg lukker hende ind og siger find hvor hun så søger og finder dem Du skal bare øve det med den og rose rigtig meget for hver gang den finder en Det er rigtigt sjov at se på

  • #4   3. feb 2014 Hehe det er da helt sikkert et forsøg værd smiley

  • #5   3. feb 2014 Hvis du ikke har noget i mod at rydde op så tag en tom mælkekarton og skyl af. Fyld den med lækre guffer, tag en gaffel og lav huller rundt omkring. sæt den ned til vovsen og lad den flå den ad for at få gufferne.

  • #6   3. feb 2014 hvorfor har han ondt,ved du det?

    Spørger fordi jeg måtte aflive min hund for 3 måneder siden pga en fejl fra dyrlægen. Vi var til dyrlægen med ham fordi han var begyndt at pibe og ikke kunne gå ordenligt, samt han havde sådan en form for kramper når han lå ned.
    De gav ham en sprøjte med noget smertestillende og vi fik nogen piller han så skulle have de næste par dage også skulle han bare slappe af. De sagde han have strukket en muskel i bagpartiet..
    dagen efter måtte vi aflive ham fordi han var blevet lam i bagpartiet:(
    kørte til en anden læge for at få ham aflivet og forklarede ham at han lige havde været til dyrlægen og med hvilke symptomer. han kunne ikke forstå diagnosen fra den anden dyrlæge, han kunne ud fra det jeg fortalte, fortælle at han havde fået en blødning i ryggen og at grunden til de små krampe anfald var at blødningen trykkede på nogle nerver og sådan.. Man kan så ikke lade være med at tænke på om han kunne være reddet med en operation eller ligende hvis vi havde fået den rigtige diagnose fra starten..

    Var så sidste gang jeg brugte den dyrlæge..

    Håber det hele er til at læse og forstå:)


  • #8   3. feb 2014 Jonas hvordan så kramperne ud?
    Er ret sikker på det er efter han har leget vildt med sin mor og en uge efter faldt i et spring ned fra sofaen


  • #9   3. feb 2014 Ja det var godt nok hårdt:(

    Jamen han små rystede og forbenene blev sådan helt stive i det i et par sekunder også slappede han helt af igen, det kunne stå på et minuts tid eller to også komme igen efter lidt tid..



  • #11   3. feb 2014 Eddie har nogen gange rystet som en med parkinson, men også før han haltede første gang.
    Ved du hvad der har forsaget blødningen?

    Varme tanker til dig og håber han er et bedre sted nu.


  • #12   3. feb 2014 Jeg bruger
    Tomme toilet-/køkkenruller krøllet sammen
    Tomme mælkekartoner
    Pringles rør med huller i siderne og låg på
    Tomme flasker uden låg
    Kong mike, kong leo, original kong,, buster cube, twist'n'treat mm.

    Enten med små godbidder, foder, mos af en art.

    Derudover så masser af rå ben, det er godt for deres tænder og tager lang tid for dem.


Kommentér på:
Eddie skal slappe af.

Annonce