{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelegeplads, København
  • #1   28. mar 2014 Det har jeg aldrig hørt om men i Valby parken er der nogle motionsbaner man ka bruge. Det samme er der i Grøndalsparken og Søndermarken...

• #2   28. mar 2014 Tusind tak, jeg vil kigge på det!
    På Falster er der nemlig en hundeskov med lidt forskelligt leg til hunde, og håber på at finde noget tilsvarende i København!

• #4   28. mar 2014 Hundegårdene i Fælledparken kunne måske ligne legepladser?

De er indhegnede og relativ små (især den lille af dem - sjovt nok..)
    Hvis du går derind skal du have en meget overbærende hund med et sygt godt hundesprog og du skal aldrig tage øjnene af din hund. Og så skal du ikke være bange for at gå ind og hjælpe den i visse situationer, de fleste der kommer der har holdning "hundene skal selv klare den"... Så du skal være parat til at irretesætte andre menneskers hunde... smiley

Og så skal du kunne kalde din hund til dig altid! Det er ikke sjældent at der opstår slagsmål..

Når alt det så er sagt, vil jeg tilføje, at jeg selv bruger den lille af dem. Men jeg går fx ikke derind, når der er mere end 7 hunde (det er ikke unormalt, at der kan være op imod 25-30 hunde på en solskinsdag i rush-hour - kl.15-17 ca.). Min Coco er stor fan af gårdene (don't know why.. smiley ), men jeg er meget på dupperne, og vi går som regel altid, hvis der kommer en hund, som tydeligvis ikke er tilpas derinde, for det skaber hurtigt store problemer..

• #5   28. mar 2014 Tusind tak for svaret A-S, jeg vil prøve at tage derud lidt senere i dag. smiley

Kommentér på:
Hundelegeplads, København

Annonce