2.423 visninger
|
Oprettet:
Hundelegeplads, København {{forumTopicSubject}}
Jeg har ledt de sidste par dage efter en hundelegeplads i Københavns området, men jeg har kun kunnet finde områder hvor man må have hunden løs. Er der nogen der kender til steder hvor der bl.a. er rør osv, til leg?
Tak!
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.722
mar 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
På Falster er der nemlig en hundeskov med lidt forskelligt leg til hunde, og håber på at finde noget tilsvarende i København!
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
De er indhegnede og relativ små (især den lille af dem - sjovt nok..)
Hvis du går derind skal du have en meget overbærende hund med et sygt godt hundesprog og du skal aldrig tage øjnene af din hund. Og så skal du ikke være bange for at gå ind og hjælpe den i visse situationer, de fleste der kommer der har holdning "hundene skal selv klare den"... Så du skal være parat til at irretesætte andre menneskers hunde...
Og så skal du kunne kalde din hund til dig altid! Det er ikke sjældent at der opstår slagsmål..
Når alt det så er sagt, vil jeg tilføje, at jeg selv bruger den lille af dem. Men jeg går fx ikke derind, når der er mere end 7 hunde (det er ikke unormalt, at der kan være op imod 25-30 hunde på en solskinsdag i rush-hour - kl.15-17 ca.). Min Coco er stor fan af gårdene (don't know why..
mar 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hundelegeplads, København